סלטיק וביטון הודחו מהגביע הסקוטי

ביטון וחבריו מאוכזבים
ביטון וחבריו מאוכזבים | צילום: Gettyimages

אינברנס גברה על האלופה 2:3 בתום הארכה, הקשר שיחק 120 דק'

(גודל טקסט)

אכזבה לניר ביטון (120 דקות) וקבוצתו סלטיק שהודחו היום (ראשון) בחצי גמר הגביע הסקוטי לאחר הפסד 2:3 לאינברנס בתום הארכה. ואן דייק העלה את מחזיקת גביע הליגה ליתרון בדקה ה-13. אך בדקה ה-55 טייסן איזן בפנדל לאחר שהשוער של אלופת סקוטלנד הורחק והמשחק הלך להארכה, שם החלה הדרמה.

אופרה קבע מהפך והעלה את אינברנס ליתרון 1:2 בדקה ה-96. ניר ביטון וחבריו סירבו להרים ידיים וחזרו למשחק בדקה ה-103 משער של גווידטי השבדי. סלטיק העייפה החזיקה מעמד בעשרה שחקנים עד הדקה ה-117 אז רייבן כבש את השלישי והעלה את אינברנס לגמר הגביע הסקוטי שם היא תפגוש את פלקריק ב-30.5. אגב, הקשר הישראלי היה מהטובים בשורות אלופת סקוטלנד ואף הדביק כדור אדיר מ-25 מטרים למשקוף, אך לצערו, זה לא הספיק והוא ייאלץ להסתפק העונה ככל הניראה בשני תארים בלבד (אליפות וגביע הליגה).

* אלמריה ללא תומר חמד בהרכב שבוע שלישי ברציפות הפסידה 2:1 בחוץ מול ראיו ואייקנו וירדה מתחת לקו האדום כשבמאזנה 28 נקודות, בדיוק כמו הקבוצה שמקדימה אותה, דפורטיבו לה קורוניה. החלוץ הישראלי, שהוא גם מלך השערים של הקבוצה עלה לכר הדשא בדקה ה- 75 ולא הצליח לסייע לקבוצתו להיחלץ מהפסד.

* סינטאיהו סלליך קשר מאריבור סיים ככל הניראה את העונה. כידוע, הישראלי לא שיחק בשלושת המשחקים האחרונים של קבוצתו וכעת התברר כי הוא סובל מפציעה בשרירי הבטן שעשויה להשבית אותו בחודש הקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי