רשמית: תומר חמד חתם בברייטון האנגלית

| צילום: מתוך האתר הרשמי של ברייטון

החלוץ מצטרף לקבוצתו של בירם כיאל, בשורותיה ישחק ב-3 השנים הבאות

(גודל טקסט)

תומר חמד (28) עוזב את ספרד לאחר ארבע עונות. החלוץ יחבור לישראלי נוסף, בירם כיאל, וישחק בשלוש העונות הקרובות בברייטון מליגת המשנה באנגליה.

לפי הדיווחים באנגליה, אקס מכבי חיפה וסלטיק, בירם כיאל, הוא זה שהמליץ בחום לראשי המועדון מהצ'מפיונשיפ להחתים את חלוץ אלמריה, תומר חמד.

מנג'ר הקבוצה, כריס יוטון התראיין לאחר החתימה: "שמתי לב לתומר כבר לפני מספר שנים, צפיתי בו ארוכות בתקופתי בנוריץ' סיטי. כשהגעתי לברייטון, הבנתי שצוות הסקאוטינג היה מודע אליו. עבדנו על צירופו כבר מתחילת העונה. עשינו מאמץ גדול כדי להחתימו". יוטון החמיא לחלוץ הישראלי: "הוא כובש שערים נפלא, אנחנו מאוד שמחים שהוא איתנו. הוא ישפר את החלק ההתקפי שלנו".

במהלך השנים שלו בספרד חמד מצא את הרשת 29 פעמים ב-125 הופעות. במאיורקה הוא מצא את הרשת 21 פעמים ב-90 הופעות ואשתקד, באלמריה הוא הרשית שמונה פעמים והוסיף ארבעה בישולים ב-35 משחקים. הישראלי רשם שתי ירידות ליגה רצופות.

כיאל ששיתף בעבר פעולה עם חמד במדי מכבי חיפה (הקשר מחזיק בחוזה לעונה נוספת) וברייטון סיימו את העונה שעברה במקום ה-20 מתוך 24 קבוצות. שש נקודות בלבד הפרידו בין הקבוצה לבין ירידת ליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי