ביטון נבחר למצטיין: "סלטיק צריכה להודות לו"

ביטון. מקדמה מינימלית לקראת הגומלין
ביטון. מקדמה מינימלית לקראת הגומלין | צילום: Gettyimages

הקשר הישראלי זכה למחמאות אחרי ה-0:1 על קרבאח: "מזכיר את פירלו"

(גודל טקסט)

ניר ביטון ממשיך להיות הליגיונר המצטיין של הכדורגל הישראלי הקיץ. אתמול (רביעי) זכה הקשר הישראלי בתואר "השחקן המצטיין" בניצחון סלטיק על קרבאח, 0:1, במוקדמות ליגת האלופות. הסקוטים התקשו למצוא את הרשת נגד היריבה הקשוחה מאזרבייג'ן, עד שבדקה ה-82 קרן של המארחת מצאה את ראשו של הבלם הבלגי דדריק בויאטה, שכבש מקרוב וקבע את תוצאת המשחק.

 

בויאטה וביטון קיבלו בעיתון 'הסקוטיש סאן' את הציון הגבוה במשחק: 7. על ביטון נאמר: "סלטיק צריכה להגיד לו תודה על תיקול מעולה במחצית הראשונה על טאגייב הקזחי שמנע שער. הוא אף פעם לא וירטואוז, אבל הוא שוב הפגין את ראיית המשחק המעולה שלו ויכולת מסירה אפקטיבית".

 

 

המשחק עצמו לא היה מהטובים של סלטיק שתצטרך עוד לטוס לגומלין בבאקו. המאמן הנורבגי של הקבוצה, רוני דליה, אמר שהוא בטוח שקבוצתו תעבור סיבוב: "ברור שעוד לא ניצחנו את העימות הזה, אבל יש לנו סיכוי טוב". המאמן חילק מחמאות לקישור: "היו לנו קשרים שעבדו קשה. במחצית הראשונה שיחקנו לאט מדי ולא הגענו למצבים, אבל אני מאמין בקבוצה שלי".

 

 

גם מאמן קראבח גורבן גורבנוב אמר שהוא בטוח שאפשר יהיה לעבור את סלטיק בגומלין: "לפני המשחק חשבתי על הפסד מינימלי של 1:0, אני מאמין שאפשר להתגבר על זה".

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי