שרן ייני שיחק מחצית במדי מילואי ויטסה

ייני. בקרוב גם בקבוצה הראשונה?
ייני. בקרוב גם בקבוצה הראשונה? | צילום: אתר רשמי ויטסה ארנהיים

עלה מהספסל בהפסד לטוונטה. צפו בגולאסו של נתן, המושאל מצ'לסי

(גודל טקסט)

האם שרן ייני, ששיחק אתמול (שני) במילואים של ויטסה, מתקרב לסגל הראשון של הקבוצה? קפטן מכבי תל אביב לשעבר נכנס כמחליף במחצית, בהפסד של הקבוצה הצעירה של ויטסה לטוונטה אנסחדה, 3:2. בקבוצה שיחקו עוד כמה מצעירי המועדון ששייכים לקבוצה הראשונה.

 

בינתיים מתענגים בוויטסה על הביצועים של השחקנים המושאלים שלהם מצ'לסי, ובמיוחד מנתן אלן הברזילאי שכבש גולאסו בניצחון 0:3 על רודה. בהולנד מדווחים שהצעירים שהושאלו מהקבוצה של רומן אברמוביץ' הפכו את הקבוצה מאוד אטרקטיבית.

 

 

לפי הדיווח, נתן, דומיניק סולנקה החלוץ בן ה-17, הקשר לואיס בייקר בן ה-20 ששיחק ב-MK דונס והקשר אייזאה בראון בן ה-18 הפכו את הקבוצה לאחת המהנות לצפייה בליגה. המאמן פטר בוש אף הוזמן לצ'לסי וז'וזה מוריניו אמר לו: "אני נותן לך את הצעירים המושאלים שלי. מדובר בשחקנים מעולים ובחורים טובים. אני רק רוצה דבר אחד: שתיתן להם לשחק ותחזיר אותם בשלום הביתה". 

 

בעונה שעברה שיחק בויטסה עוד שחקן מעולה, ברנרד טראורה, שכבש 13 שערים. הוא חזר העונה לצ'לסי, אבל עדיין לא שיחק. במחזור הקרוב ויטסה תתארח אצל פיינורד ואפשר יהיה לבחון האם היכולת שלה טובה מספיק גם מול יריבה "גדולה" יותר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי