כיאל: "חמד הוא תוספת כוח לברייטון"

כיאל. מאושר שכבשתי
כיאל. מאושר שכבשתי | צילום: Gettyimages

הקשר שכבש אתמול אחרי 17 שניות החמיא לחברו הישראלי לקבוצה

(גודל טקסט)

מתי בפעם האחרונה שני ישראלים שונים כבשו עבור קבוצה בחו"ל שבוע אחר שבוע? אחרי השער של תומר חמד במחזור הקודם, כבש אתמול (שלישי) בירם כיאל ב-1:1 של ברייטון נגד האדרספילד. אחרי שלושה מחזורים מדורגים "השחפים" במקום השני עם 7 נקודות, בצמוד לאיפסוויץ'.

 

"הטקטיקה של כריס יוטון הוכיחה את עצמה", שיבח כיאל בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה את המנג'ר שביקש מהם לפתוח חזק בכל משחק וקיבל מהישראלי שלו שער אחרי 17 שניות בלבד. "עשינו מה שהמנג'ר אמר לנו והלכנו קדימה כדי להלחיץ את היריבה מהרגע הראשון", הוסיף הקשר, "זה עבד טוב במשחק הזה וגם במשחק הקודם. זה מה שאנחנו צריכים לעשות גם במשחקים הבאים".

 

 

"אני מאושר שכבשתי, אבל לא מרוצה מהתוצאה כי היו לנו עוד כמה הזדמנויות לכבוש", הוסיף כיאל, "במחצית השנייה היה לנו קשה יותר, כך שבסופו של דבר אני חושב שזו תוצאה טובה אם מסתכלים על המיקום שלנו בטבלה. רצינו להשיג ניצחון שלישי אחרי פתיחה גדולה, אבל זה הכדורגל שמשתנה מהקצה לקצה כל הזמן. אנחנו צריכים לדעת לשלוט טוב יותר במשחק".

 

הקשר הישראלי שיבח את התרומה של חמד לקבוצה ואמר שלדעתו זה טוב שיש כמה כובשים בקבוצה: "חמד תרם הרבה לקבוצה היום והוא תוספת כוח חשובה. הוא שחקן חשוב שעובד קשה עבוד במועדון ואנחנו תמיד מצפים שחלוצים יכבשו, אבל הוא תמיד מנצל מצבים לכבוש. כולנו מנסים לכבוש ושחקנים כמו דייל סטפנס, סולי מארץ', קנזגה לואה לואה ואחרים כבשו גם הם. בסופו של יום לא חשוב מי כובש, חשוב שמנצחים ולוקחים נקודות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי