לוזון: "אם נסיים בעשירייה הראשונה, זה כמו אליפות"

לוזון. המטרה לסיים במקום טוב באמצע
לוזון. המטרה לסיים במקום טוב באמצע | צילום: Gettyimages

מאמן צ'רלטון התראיין ב-103FM: "אעשה הכל כדי להישאר באנגליה"

(גודל טקסט)

עונת הצ'מפיונשיפ יוצאת לדרך מחר (שישי) ולמחרת ייכנס למעגל המשחקים גם המאמן הישראלי גיא לוזון, שקבוצתו צ'רלטון תארח את היורדת מהפרמיירליג ק.פ.ר במחזור הפתיחה.

המאמן התראיין הערב ב"תכנית הספורט" ב-103FM ואמר לקראת תחילת העונה: "כל תחילת עונה היא מרגשת ולא משנה באיזה ליגה – באנגליה ברור שזה מרגש ואנחנו מוכנים".

על פתיחת העונה הקשה שמצפה לצ'רלטון בשבועות הראשונים, מול ק.פ.ר כאמור ולאחר מכן מול דרבי קאונטי ונוטינגהאם אמר לוזון: "אחר כך יש לנו גם את האל סיטי שירדה מהפרמיירליג ו-וולבס שהשקיעה השנה 25 מיליון פאונד כדי לעלות ליגה – יש לנו על הנייר פתיחה מאוד קשה, אבל אני מאמין שגם להם תהיה. אין לי פחד או חשש".

על שאיפותיה של צ'רלטון העונה אמר לוזון: "אם נהיה טיפה ריאלים, אם נהיה בעשירייה הראשונה זה כמו אליפות. הקבוצות שרוצות באמת לעלות ליגה משקיעות מעל 25 מיליון פאונד בשנה והתקציב שלנו הוא 8 מיליון פאונד. אין לנו קבוצה לעלות ליגה. זה יהיה הישג לא נורמלי לסיים בעשירייה הראשונה".

לוזון על הקווים בצ'רלטון הקיץ (Gettyimages)

"אפשר לומר שתוך חודש נזכה לשחק עם הסגל המלא" אמר לוזון על השינויים שעברה הקבוצה הקיץ, "אני חושב שיש לי קבוצה יותר טובה מבעונה שעברה, רק שכרגע אנחנו בשלבים שלא כל הסגל מוכן. הבעלים רוצה שאני אשביח שחקנים. הבאנו הרבה מאוד שחקנים צעירים והוא רוצה למכור אותם ברווח של פי שלושה או ארבעה. הדבר השני שהוא רוצה זה שנסיים במקום טוב באמצע".

המאמן גם התייחס לחוזהו הנוכחי בצ'רלטון, שמסתיים בתום העונה הנוכחית: "בכדורגל אין משמעות לחוזים. אפשר להיות עם חוזה לשנה ולהמשיך ולהיפך. אני לא מכיר מאמנים באנגליה שלא רוצים להמשיך במדינה – השאיפה המרכזית שלי היא להישאר באנגליה ולכמה שיותר שנים. היו לי הצעות לחזור לבלגיה, אבל מבחינתי אנגליה זה עולם אחר וכל עוד אני יכול להיות פה, אעשה הכל כדי להישאר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי