ניר ביטון: "זו אכזבה עצומה, לא עמדנו במטרות"

ביטון. עדיין מתוסכל מההדחה
ביטון. עדיין מתוסכל מההדחה | צילום: gettyimages

קשר סלטיק מנתח: "היריבות בליגה הסקוטית לא ברמה של אירופה"

(גודל טקסט)

ניר ביטון וקבוצתו סלטיק הודחו על ידי מאלמו השבדית בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות. אלופת סקוטלנד ניצחה 2:3 בסלטיק פארק אך הפסידה 2:0 בשבדיה וסיימה את דרכה במפעל היוקרתי.

כעת, הקשר הישראלי וחבריו ייאלצו להסתפק בשלב הבתים של הליגה האירופית. אמש (שישי) נערכה הגרלת שלב הבתים של הליגה האירופית וסלטיק תתמודד עם אייאקס, פנרבחצ'ה ומולדה.

מספר ימים לאחר ההדחה, ביטון דיבר בתקשורת הסקוטית וניתח את ההדחה כאשר הוא בעיקר מתקשה להסתיר את תחושת הפספוס: "אנחנו מאוכזבים, זו אכזבה עצומה, אבל החיים ממשיכים. זה היה שבוע מאוד מתסכל עבורינו. צריך להבין שזו הייתה המטרה העיקרת של המועדון העונה, כולם מאוד רצו, אבל זה הכדורגל".


 

"כשאתה משחק במועדון כמו סלטיק, אתה רוצה לשחק בכמה שיתר מפעלים", אמר קשר הנבחרת והוסיף: "היעד היה להגיע לליגת האלופות, לא עשינו זאת וכעת נתמקד בליגה האירופית". ביטון התייחס להבדלים בין אירופה לליגה המקומית: "היריבות שאנחנו פוגשים בליגה הסקוטית הן לא ברמה של ליגת האלופות או הליגה האירופית, אבל אנחנו רוצים להצליח בכל מפעל וזה לא תירוץ".

"היעד היה ליגת האלופות" (Gettyimages)

אקס מ.ס אשדוד החמיא למאמנו, רוני דיילה: "האוהדים כל כך אוהבים אותו וכשהקהל אוהב את המאמן, זה אומר המון. כולם מסביב למועדון רואים מה הוא עושה למען הקבוצה. אנחנו קבוצה שונה מאשתקד, אומנם לא העפלנו לליגת האלופות, אבל לפעמים דברים מהסוג הזה הופכים את הקבוצה לטובה יותר ואת השחקנים לטובים יותר. למאמן יש השפעה רבה עליי ועל שאר הקבוצה ואנחנו רוצים לעשות אותו גאה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי