"ביטון מזכיר את בוסקטס. עוקבים אחריו באנגליה"

ביטון. צופים לו עתיד ורוד
ביטון. צופים לו עתיד ורוד | צילום: gettyimages

המגזין "פור-פור-טו" פירגן לקשר סלטיק: "כמעט הצטרף לסיטי"

(גודל טקסט)

המגזין האנגלי הידוע, "פור-פור-טו" יצא אמש (שישי) בכתבת פרופיל מקיפה ומעמיקה על קשר סלטיק ונבחרת ישראל, ניר ביטון.

כותבי המגזין ניתחו את התכונות של ביטון: "האיכות שלו באה לידי ביטוי בעיקר במסירות, הוא מנווט את המשחק בצורה טובה ותמיד מחפש את האיש הפנוי. כדי לשחק במרכז המגרש צריך להיות שחקן אינטילגנט עם משמעת טקטית – לביטון יש את שתי התכונות".

"ביטון הוא השחקן המועדף על ידי האוהדים בסלטיק פארק, הוא הפך להיות חיוני מאוד עבורם ועבור רוני דיילה", החמיא הכותב לקשר והשווה אותו לשחקן מהרמות הגבוהות ביותר: "סגנון המשחק שלו מזכיר מאוד את זה של סרחיו בוסקטס, קשר ברצלונה".

ג'ון גרגורי, שאימן את ביטון במ.ס אשדוד, צוטט בכתבה: "יש הרבה מועדונים בפרמיירליג שיושבים ומסתכלים על הבחור הזה, הרבה עיניים עוקבות אחריו, הוא כל כך אלגנטי בכל מה שהוא עושה על כר הדשא".

ביטון. קיבל מחמאה ענקית  (Gettyimages)

כותבי המאמר הזכירו שביטון יצא למבחנים במנצ'סטר סיטי: "הוא כמעט הצטרף לקבוצה של רוברטו מנצ'יני כשהיה בן 20 בלבד. הוא הרשים את הצוות המקצועי בשבוע האימונים שלו עם 'הסיטיזנס'. העסקה לא צלחה בגלל שלא היה לו אישור עבודה".

לבסוף, ניסו הכותבים לחזות את עתידו של קשר נבחרת ישראל: "אם נבחרת ישראל תעפיל לטורניר גדול לאחר 45 שנים וביטון יהיה חלק מזה, זה יהיה חתיכת הישג שיסיים המתנה כה ארוכה עבור הישראלים. ביטון ראוי לשחק בפרמיירליג. אם הוא אכן יעשה את המעבר, סלטיק תגרוף רווח נאה לאחר שרכשה אותו ב-700,000 יורו בלבד, חתיכת השקעה".

"זה יהיה הישג משמעותי" (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי