גולסה שוחרר מפאוק וקיבל הצעה ממכבי ת"א

גולסה. מכבי תא ומכבי חיפה בוודאי עוקבות
גולסה. מכבי תא ומכבי חיפה בוודאי עוקבות | צילום: Gettyimages

היוונים החליטו להיפרד מהקשר אחרי עונה: "לא נתן את הלב עבור הקבוצה"

(גודל טקסט)

אייל גולסה שוחרר היום (שבת) מפאוק סלוניקי. קשר מכבי חיפה בעבר ושחקנה של פאוק סלוניקי בעונה האחרונה, קיבל הודעה ממנהלה הספורטיבי של פאוק, פראנק ארנסן, שאמר לקשר כי הוא לא נמצא בתוכניות של הקבוצה ומיום שני הקרוב הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה.

 

את ההחלטה קיבלו ביחד ארנסן בעבר המנג'ר המקצועי של צ'לסי והמאמן איגור טודור הקרואטי בן ה-37 שהיה בעבר שחקנה של יובנטוס. 

 

 

הקשר אישר את הפרטים בשיחה עם כתבנו נתנאל ציגלר ואמר: "מבחינתי יש לי שנתיים נוספות בחוזה בפאוק סלוניקי שאני מתכוון לממש. אמשיך לנהוג ולהתאמן במרץ ומקצוענות. כל החלטה אחרת, במידה ותהיה כזו, תתקבל בצורה מסודרת אך ורק בין הסוכן שלי להנהלת המועדון".

 

גולסה לא לבד בסיפור. מיום שני הוא יצטרך להתאמן עם קבוצת המילואים של המועדון ביחד עם עוד שני שחקנים שקיבלו הודעה דומה, מרטן מרטנס הבלגי (31) ורזבאן ראץ, קפטן נבחרת רומניה בן ה-34. כשהשחקנים שאלו למה הם לא בתוכניות יותר, הסביר להם המנג'ר המקצועי כי הוא רוצה להביא מספר צעירים חדשים לקבוצה ובנוסף אמר כי הסיבה שהוא רוצה לשנות את השיטה ל-3-5-2 ואלה לא מתאימים למערך החדש. גולסה כידוע בן 23 בלבד.

 

ההחלטה של פאוק סלוניקי לשחרר את גולסה הייתה מוכרת בימים האחרונים לגורמים במכבי תל אביב. גולסה כבר היה בעונה שעברה בתוכניות של הטרבליסטית שביקשה לצרפו לשורותיה.

 

גולסה בעונה שעברה. קרויף כבר פתח במו"מ (Gettyimages)

 

בקיץ שעבר גולסה העדיף לעבור לאירופה ובחוזהו ביוון נותרו שנתיים נוספות. ג'ורדי קרויף מעוניין להנחית במהרה את גולסה בקריית שלום וגורמים הקשורים לאלופה טוענים כי כבר החלו שיחות בין ג'ורדי קרוייף למנכ"ל של פאוק סלוניקי ג'ק אנגלידיס, שהיה מנכ"ל מכבי ת"א עד השנה שעברה, כדי למצוא את הנוסחה להעברת אייל גולסה לצהובים.

 

במכבי תל אביב מחפשים קשר יצירתי במרכז השדה, בעמדה שעכשיו משחק בה ניקולה מיטרוביץ'. הצדדים מחפשים נוסחה של מכירה או השאלה ולנוכח היותו של אנגלידיס מנכ"ל המועדון היווני, לצהובים תהיה עדיפות על פני קבוצות אחרות.

 

כתבנו יעקב זיו שוחח עם מספר עיתונאים יוונים שאמרו: "ההחלטה של איגור טודור לא מפתיעה. גולסה לא היה בתוכניות שלו מתחילת ההכנות לעונה החדשה, אבל הוא נתן לו הזדמנות. לאחר משחק הידידות נגד לוקומוטיב מוסקבה המאמן אמר שהוא מחפש שחקנים שיתנו את הלב עבור הקבוצה ולטענתו, גולסה הוא לא אחד כזה. טודור  מחפש קשר מהיר וגולסה לטעמו איטי מדי". 

ביוון טוענים שאם גולסה לא יתעקש לחזור לישראל יש קבוצות בדרג נמוך יותר ממרכז הטבלה ומטה שימצאו בו עניין, אבל הוא לא יקבל שכר דומה לזה שהרוויח בפאוק. אחרי שהמלחמה שערך גולסה במכבי חיפה אפשר להמר שהוא יתעקש לממש את החוזה ויהיה מוכן אפילו לשבת בחוץ כדי לקבל את מלוא שכרו. בנוסף, קבוצות מישראל יכולות להציע לו שכר דומה אם אין צורך לשלם דמי ההעברה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי