דיווח ברומניה: טוטו תמוז חתם בגזיאנטפספור

תמוז. היה מבוקש בטורקיה כבר בינואר
תמוז. היה מבוקש בטורקיה כבר בינואר | צילום: Gettyimages

חלוץ פטרולול הכחיש שחתם אך אישר כי הוא במו"מ עם הקבוצה הטורקית

(גודל טקסט)

מסתמן שטוטו תמוז מצא בית חדש. האתר הרומני "פרו ספורט" מדווח הבוקר (חמישי) שהחלוץ, שהוזכר לאחרונה כמועמד למכבי ת"א והפועל ת"א, החליט לסגור בגזיאנטפספור הטורקית. לפי הדיווח ברומניה, הקבוצה הטורקית שרצתה אותו גם בינואר, תשלם 250 אלף יורו על כרטיס השחקן שלו לפטרולול פלויישט. השחקן עצמו הכחיש שהדברים כבר חתומים, אך אישר שמתקיים מו"מ.

 

החלוץ היה מבוקש הקיץ בסטיאווה בוקרשט והבעלים ג'יג'י בקאלי סימן אותו כאחד משחקני הרכש לקבוצה, אבל ההעברה לא יצאה לפועל בגלל שבסטיאווה התמהמהו.

 

 

תמוז בן ה-27 גדל בהפועל פתח תקווה, בה שיחק עונה אחת בבוגרים לפני שעבר לארבע שנים בבית"ר ירושלים, איתה זכה בשתי אליפויות ושני גביעים. משם המשיך לשלוש עונות בהפועל תל אביב, בשורותיה כבש 56 שערים וזכה בשני גביעים. בקיץ 2013 הוא יצא לשחק באירופה ומאז הוא שם, כאשר אחרי תקופה לא מוצלחת במיוחד באוראל הרוסית, הרשים בשנה וחצי האחרונות במדי פטרולול.

 

 

הקבוצה הטורקית סיימה את העונה שעברה במקום העשירי בליגה מתוך 18 קבוצות. העיר ממוקמת בדרום מזרח אנטליה ומתגוררים בה 1.5 מיליון תושבים. מאמנה הוא מוטלו טופקו, שחקן עבר בן 44, שמונה הקיץ לתפקיד. המועדון רכש עד כה קשר ברזילאי בשם אבודה ושוער פולני בשם אדם טרחוביאק מהקבוצה הבולגרית בוטב פלובדיב. בסגל יש זרים רבים, אבל אין שמות גדולים. הישגה הטוב ביותר של הקבוצה היה כשסיימה פעמיים במקום השלישי בתחילת המילניום. 

 

בתוך כך זכתה אתמול סגנית האלופה טירגו מורש, המועמדת לפירוק, בסופרקאפ הרומני כשניצחה במפתיע את האלופה סטיאווה בוקרשט 0:1. טירגו שיחקה בהרכב חסר מאוד בלי ארבעה מכוכביה שעזבו בגלל המשבר הכלכלי במועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי