קראבליו וביטון מתחרים על מקום בארסנל

מצפה לניר ביטון תחרות קשה
מצפה לניר ביטון תחרות קשה | צילום: gettyimages

קשר ליסבון והישראלי של סלטיק הם שני המועמדים המובילים להגיע ללונדון

(גודל טקסט)

האם ניר ביטון בדרך לאחת הליגות הטובות בעולם? כבר מספר שבועות ישנן ספקולציות בנושא שהגיעו בעקבות שארסנל שלחה נציגים למשחק הליגה האירופית בין סלטיק לפנרבחצ'ה (2:2) במטרה לעקוב אחרי קשר סלטיק ונבחרת ישראל.

היום (שני) דווח בתקשורת הבריטית כי ארסן ונגר עשוי למכור את אוליביה ז'ירו שמחזיק בהצעה מהליגה הראשונה בצרפת. העסקה צפויה להגיע ל-20 מיליון יורו מה שעשוי לפנות לתותחנים תקציב להחתמת קשר מרכז שדה.

כידוע, נציגי התותחנים חזרו ללונדון עם רשמים חיוביים. כעת ארסנל צפויה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות של ביטון. במידה והקשר ימשיך להרשים את התותחנים, הם צפויים לפתוח במו"מ מול אלופת סקוטלנד על מנת לצרף את הקשר כבר בחודש ינואר הקרוב כאשר ישנה אופציה שהעסקה תצא לפועל רק בתום העונה בשל חוסר הרצון של סלטיק לוותר על שירותיו.

שחקן נוסף שמתחרה עם ביטון על אותה משבצת ועשוי להגיע ללונדון הוא וויליאם קראבליו המצוין מספורטינג ליסבון שאמר לא מזמן: "אני מחבב את ארסנל בגלל תיירי הנרי. אני חולם לזכות בפרמיירליג".

כידוע, ארסן ונגר מעוניין לצרף קשר אחורי באופן מיידי וניר ביטון עשוי להיות האיש שימלא את המשבת היוקרתית במרכז המגרש של מחזיקת הגביע האנגלי. בתקשורת האנגלית מחמיאים לביטון: "הוא נמצא בכושר יוצא מהכלל, זה עניין של זמן עד שהוא יגיע לפרמיירליג".

ביטון. יש לו מתחרה רציני (Gettyimages)

כזכור, סנדרלנד כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר. החתולים השחורים עקבו אחר ביטון במשך תקופה ארוכה אך נכון לעכשיו מו"מ רשמי לא התקיים בין הצדדים. בתקשורת הבריטית נכתב: "יש הרבה מועדונים בפרמיירליג שיושבים ומסתכלים על הבחור הזה, הרבה עיניים עוקבות אחריו".

בתוך כך, סלטיק ורוני דיילה קיבלו בשורות טובות. פציעתו של ניר ביטון התבררה כלא רצינית והקשר יעמוד לרשות הקבוצה במשחק הליגה האירופית ביום חמישי במולדה.

שחקני סלטיק. יחגגו גם ביום חמישי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי