רוני דלייה: "הפכתי את ביטון לבוסקטס החדש"

ביטון. לימדו אותו שספרינט לא עושים ב-70%
ביטון. לימדו אותו שספרינט לא עושים ב-70% | צילום: gettyimages

מאמן סלטיק לוקח קרדיט. סקוט בראון: "הוא יהיה שחקן ברמה עולמית"

(גודל טקסט)

"כשהגעתי לסלטיק ניר ביטון היה מחליף והרגשתי שהוא שלילי בכל הקשור להחזקת כדור", גילה רוני דלייה, מאמן סלטיק בראיון ל"דיילי רקורד" הסקוטי, "עבדנו עם ביטון על שלושה דברים: החזקת כדור, שיפור הספרינט, לא לעשות ספרינט ב-70% אלא מלא,  ודיוק בחלוקת הכדור לאגפים".

 

דלייה הוסיף: "ביקשתי מביטון שילמד מסקוט בראון וסטפן ג'והנסן. כשהגעתי לקבוצה היו לי ויכוחים עם שחקנים רבים ואני יכול לומר ששחקן שהייתי צריך להסביר לו חמש פעמים בחוד מה לעשות לא נשאר בסלטיק".

 

 

המאמן הנורבגי לוקח קרדיט על ההתקדמות העצומה של הקשר הישראלי ואף הצהיר: "העבודה שלי הפכה אותו לסרחיו בוסקטס החדש". בכתבה אף נאמר כי ביטון טוב כיום משני השחקנים מהם למד וכי הוא נחשב לאחד השחקנים החשובים בהופס. "ביטון מסוגל לנוע להתקפה, אבל גם סולידי כשהוא משחק באזורים אחרים. הוא אחד השחקנים הכי יציבים מאז הגיע דלייה למועדון והוא מציב חומה בצורה לפני ההגנה". סקאוט בראון וסטפן ג'והנסן חבריו של ביטון לקבוצה החמיאו לקשר: "אם ביטון ישפר את המסירה שלו תוך כדי תנועה, הוא יהיה שחקן ברמה עולמית".

 

ביטון. בוסקטס צריך לחשוש? (Gettyimages)

 

גם "הראלד" הקדיש לו עמוד שלם תחת הכותרת: "ביטון מיועד להיות בין כוכבים". ה-"דיילי אקספרס" מדווח שביטון מנהל מו"מ על חוזה חדש באלופה הסקוטית.

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי