ניר ביטון חושף: "הייתי קרוב לעזוב את סלטיק"

ביטון. יש לי עוד דרך ארוכה להגיע לרמה של בוסקטס
ביטון. יש לי עוד דרך ארוכה להגיע לרמה של בוסקטס | צילום: gettyimages

הקשר חשף את הסיבה להארכת החוזה והתייחס להשוואה לסרחיו בוסקטס

(גודל טקסט)

ניר ביטון האריך אמש (שני) את חוזהו בסלטיק עד 2020 והתקשורת הסקוטית עוסקת בנושא בתדירות גבוהה במיוחד. היום הקשר התראיין לכבוד החתימה על החוזה וחשף: "חשוב לי להיות כן, בזמנו חשבתי לעזוב את המועדון כי רציתי לשחק יותר", אמר ומיהר להסביר, "זה לא שרציתי לעזוב את המועדון, פשוט לפעמים בקריירה יש גם רגעים קשים".

"אני שמח שלא עזבתי. אני חושב שאני האדם הכי מאושר בממלכה כעת אחרי שחתמתי על החוזה".

הילד שגדל במחלקת הנוער של מ.ס אשדוד לא חושש להציב רף ציפיות גבוה: "המטרה שלנו זה לזכות בתארים, לשלוט בליגה הסקוטית, להתקדם כמה שאפשר בליגה האירופית ולהעפיל בכל שנה לליגת האלופות".

הקשר נשמע מאוכזב מכך שאלופת סקוטלנד משחקת בליגה האירופית: "ליגת האלופות זו הבמה המרכזית של אירופה, זה המקום הכי טוב עבור כל שחקן וכל קבוצה. אני רוצה להנות מהחוויה הזו ולגרום לכל מי שקשור למועדון ואליי להיות גאה".

"חולם לשחק בליגת האלופות" (Gettyimages)

ביטון חשף לראשונה את הסיבה לכך שהוא האריך את חוזהו: "חתמתי בסלטיק בזכות המועדון והעוצמות שלו. כאשר אתה משחק בכל שבוע מול 50,000 איש, זה יותר חשוב מכסף. אני מאושר, אז למה שאחפש לעשות שינוי כזה או אחר?".

כבר תקופה ארוכה קשר נבחרת ישראל זוכה למחמאות על כך שסגנון המשחק שלו מזכיר את סרחיו בוסקטס. כעת, הוא מתייחס להשוואות: "הוא אחד השחקנים הטובים בעולם בתפקיד שלו. להיות מוזכר באותה נשימה עם שחקן כמוהו זה משהו שחלמתי עליו מילדות", אמר אבל דאג לשמור על פרופורציות: "יש לי עוד דרך ארוכה לעבור על מנת להיות כמוהו. אני רוצה לבנות את עצמי בסלטיק, להוכיח את עצמי כל יום מחדש ולהצליח עם הקבוצה".

בוסקטסט בדרך לעוד חילוץ מוצלח. ביטון: "חלמתי על זה" (Gettyimages)

"אני חושב שאפשר ללמוד המון משחקנים כמו סרחיו בוסקטס ונמניה מאטיץ' – אלה סוג השחקנים שאני מסתכל עליהם, לומד מהם ושואף להיות כמוהם. הם משחקים בקבוצות הטובות בעולם, זה טוב ללמוד מה הם עושים במגרש עם ובלי הכדור".

ביום חמישי סלטיק תארח את מולדה למשחק קריטי עבור המשך דרכה בליגה האירופית, אחרי שבנורבגיה הסקוטים קיבלו שלישייה. ביטון מבהיר מה צריך לעשות על מנת להישאר בחיים במפעל: "אנחנו צריכים לשחק כמו ששיחקנו מול אברדין, לעשות את אותם דברים ואני מאמין שיהיה בסדר. בסופו של יום זה רק משחק כדורגל, אנחנו צריכים להמשיך בדרך שלנו".

ביטון. הוא לא שם בגלל הכסף (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי