"החברות ביני לבין כיאל זה משהו שיפה לראות"

חמד וכיאל ברקע. טוב שיש מישהו מוכר אתך על המגרש
חמד וכיאל ברקע. טוב שיש מישהו מוכר אתך על המגרש | צילום: ברייטון - האתר הרשמי

חמד ל-FM103: "חווה דברים שלא חוויתי מעולם. הצ'מפיונשיפ אחת הליגות החזקות"

(גודל טקסט)

"אני יודע שהמאמן (כריס יוטון) היה מרוצה מהמשחק שלי, כך שמבחינתי עברתי בהצלחה את טבילת האש", כך אמר אתמול (ראשון) חלוץ ברייטון תומר חמד ל-FM103 לאחר משחק הבכורה בצ'מפיונשיפ שהסתיים ב-0:1 על נוטינגהאם פורסט.

 

חמד, שעבר הקיץ מאלמריה הספרדית שירדה מהלה ליגה, הפתיע כשהתבקש להשוות. "בברייטון אני חווה דברים שלא חוויתי מעולם למרות ששיחקתי בספרד", גילה חמד, "הקצב פה יותר מהיר והכדורגל אולי פחות יפה לעין אבל בהחלט טוב וחזק. זאת אמנם ליגה שנייה באנגליה אבל עדיין אחת מהחזקות בעולם".

 

 

מכאן עבר החלוץ לדבר על שותפו ל"שחפים", הקשר בירם כיאל. "אנחנו חברים מעבר לכדורגל עוד מהנוער של מכבי חיפה", סיפר חמד, "זה תמיד טוב שיש לך על המגרש מישהו שאתה יכול לתקשר אותו ומבין אותו. כולם יודעים שאנחנו חברים מאוד טובים וזה יפה לראות את זה, בעיקר פה באנגליה".

 

חמד הוכיח שיש לו זיכרון קצר כשנשאל על הצמד הישראלי הקודם בברייטון. "האמת שלא ידעתי על משה גריאני ויעקב כהן ששיחקו כאן בתחילת שנות השמונים", הודה חמד, "אבל אבא שלי סיפר לי". לגבי מעמדו של הצמד הישראלי הנוכחי אמר חמד: "הגענו לכאן כשחקנים מובילים. כיאל בא מסלטיק ואני מספרד ומצפים מאתנו להרבה".

 

חמד. "כיאל ואני באנו לברייטון כשחקנים מובילים" (Gettyimages) 

 

והציפיות של ברייטון מעצמה? חמד: "לסיים בין השש הראשונות ולהגיע לפלייאוף העלייה לפרמיירליג. שני המקומות הראשונים עולים אוטומטית וזה קשה כי יש הרבה קבוצות טובות. אבל הפלייאוף בהחלט אפשרי".

 

לסיום התייחס החלוץ לנבחרת: "המאמן אלי גוטמן אמר שאלה שיהיו בכושר הכי טוב ישחקו ואני ובירם שואפים כמובן לבוא לנבחרת ולתת הכל להצלחתה. יש לנו שני משחקים חשובים בבלגיה ובוויילס וחשוב להשיג שם תוצאות טובות כדי להשאיר לעצמנו סיכוי לעלות ליורו 2016".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי