שער ענק לביטון, ניצחון נוסף לבאזל בליגה

ביטון. שער ענק
ביטון. שער ענק | צילום: הפייסבוק של באזל

קשר סלטיק הפציץ מ-30 מ' לחיבור. צמד של יאנקו ב-1:3 על ת'ון, 17 דק' לזינו

(גודל טקסט)

ניר ביטון כבש הערב (רביעי) שער ענק ב-2:2 של סלטיק עם קילמרנוק. ליי גריפית'ס כבש ראשון להופס בחוץ (3), ג'וש מגניס איזן (44). בדקה ה-55 הגיע הרגע הגדול של קשר הנבחרת שירה מ-30 מטרים לחיבורים, שער ענק. קאלום היגינבוטום איזן בפנדל (88).

 

יריבת מכבי ת"א בשלב הפלייאוף של ליגת האלופות, באזל גברה 1:3 על ת'ון במסגרת המחזור ה-5 בשווייץ. החבורה של אורס פישר שפגש את האקסית עלתה ליתרון מהיר הודות לשער של מארק יאנקו האוסטרי בדקה ה-4. בדקה ה-29 ג'יאנלוקה פרונטינו שכבש מול ב"ש במוקדמות הליגה האירופית איזן בפנדל, אך שוב יאנקו אותת לצהובים כי בכושר עם השני שלו (49). בדקה ה-80 גאשי האלבני חתם את תוצאת המשחק בפנדל אחרי ששינדלהולץ ראה אדום אצל ספורצה. קשר באזל, זדרבקו קוזמאנוביץ' שהגיע מאינטר, נכנס כמחליף בדקה ה-82, מתח שריר ועשוי להחמיץ את המפגש עם הצהובים.

 

 

לוטם זינו שהוזכר כמועמד לשוב ארצה לבית"ר ירושלים, נכנס בדקה ה-73. אלופת שווייץ שמרה על מאזן מושלם בליגה עם 15 נקודות מחמישה משחקים. בכושר טוב היא אכן נמצאת.

 


יאנקו חוגג (הפייסבוק הרשמי של באזל)

 

בסלובניה, מרואן קבהא בישל ב-0:1 של מאריבור על צ'ליה לטבארס בדקה ה-68. קבהא רשם 90 דקות, סנטיהו סולליך הוחלף בדקה ה-81.

 


זינו. משחק פרידה? (אודי ציטיאט)

 

בסרביה, עידן ורד רשם 51 דקות ב-1:3 של הכוכב האדום בלגרד על צ'וקאריקי. סרניץ' כבש ראשון לאורחים, אך איבנז עם צמד (55, 82 בפנדל) וקטאי (87) הפכו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי