ביטון שוב זכה למחמאות: "שחקן פשוט נהדר"

ביטון חוגג. תוצאה שתספיק לגומלין?
ביטון חוגג. תוצאה שתספיק לגומלין? | צילום: Gettyimages

הישראלי שכבש ב-2:3 של סלטיק על מאלמו: "עושה את הדברים ללא מאמץ"

(גודל טקסט)

אוהדי סלטיק נותרו אתמול (רביעי) בהלם כשמאלמו, בערך כמו מכבי תל אביב, הצליחה לצמצם ל-3:2 כאשר אינגה ברגט צימצם בזמן פציעות והשלים צמד במשחק. בדיוק כמו בסיבוב הקודם במוקדמות האלופות, הסקוטים ייצאו למשחק הגומלין בחוץ עם יתרון נזיל.

 

ברגט הנורבגי, שהיה פלופ בימיו בסלטיק (שני שערים בארבע הופעות בחצי שנה בה שיחק במועדון מינואר 2015), אמר בסיום: "זה נפלא לכבוש כאן ובמיוחד עבורי אחרי שלא הצלחתי כאן כשחקן. לכבוש בבעיטה האחרונה במשחק זה פשוט פנטסטי. אני מאמין שאפשר לעבור את סלטיק בגומלין. שני שחקנים שלא שיחקו כאן יחזרו להרכב בגומלין וזה לדעתי יהיה משמעותי. כבשנו שני שערי חוץ חשובים ותהיה לנו תמיכה גדולה בבית, לא פחות מאשר היתה לסלטיק".

 

 

הג'ינגי נשאל אם הכוח שלו בזקן הוא כמו בשיער של שמשון הגיבור וענה: "לא יודע אם הזקן הזה עושה את זה בשבילי. לא הצלחתי כאן בסלטיק, אבל לא באתי לנקום".

 

ברגט. נקמה מתוקה בסלטיק (Gettyimages)

 

ניר ביטון קיבל ציון 7 בעיתון 'סקוטיש סאן' ושוב קיבל מחמאות על משחקו. "שחקן פשוט נהדר", נכתב בעיתון, "הוא יכול להיות השחקן האחרון ברחבה מול שמונה שחקנים נגדו, והוא עדיין מושך כתפיים באדישות ומנער אותם. הוא עושה את הדברים הכי פשוטים ללא מאמץ". בעיתון 'סקוטיש דיילי מייל' קצת פחות התלהבו וביטון קיבל ציון 6: "שער נגיחה מצוין, עשה כמה טעויות, אבל קרא את המשחק יפה".

 

ביטון מאוכזב בסיום (Gettyimages)

 

אתמול היו שחקנים טובים יותר מביטון על המגרש, לפחות מבחינת הציונים. המגן ההולנדי, וירחיל ואן דייק, שאמור לעזוב לסאות'המפטון או אברטון אם ישלמו עליו 12 מיליון ליש"ט, קיבל ציון 8, כך גם שחקן הכנף ג'יימס פורסטר. החלוץ לי גריפית'ס קיבל ציון נדיר 9 אחרי שכבש צמד.

 

מאמן סלטיק, רוני דיילה, עדיין חושב שקבוצתו פייבוריטית לגומלין: "ניסע למאלמו עם ביטחון שאפשר לעשות את זה. האוהדים של מאלמו חגגו כאילו הם כבר עברו אותנו, אבל עדיין ניצחנו במשחק הזה. היינו עם הפרש של שער גם כשנסענו לקראבאח".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי