שער למואנס דאבור בהפסד גראסהופרס

דאבור. שבעה שערים ועשרה בישולים בליגה השווייצרית העונה
דאבור. שבעה שערים ועשרה בישולים בליגה השווייצרית העונה | צילום: gettyimages

החרגולים נוצחו 3:1 ע"י יאנג בויז, שער שביעי לחלוץ. 90 דק' לביטון

(גודל טקסט)

מואנס דאבור וקבוצתו גראסהופרס רשמו הערב (ראשון) הפסד מאכזב 3:1 במשחק החוץ מול יאנג בויז במסגרת המחזור ה-11 של הליגה השווייצרית.

 זו הפעם השנייה שגראסהופרס יורדת מכר הדשא מנוצחת העונה ולמרות המיקום בטבלה, קבוצתו של דאבור נמצאת בתקופה לא טובה ובמאזנה ניצחון אחד בחמשת המשחקים האחרונים. בעקבות הרצף השלילי, המוליכה, באזל, יכולה להגדיל את הפער לתישע נקודות אם תנצח הערב את ציריך בחוץ.

מנגד, יאנג בויז הגיעה למשחק מהמקום הרביעי ובעקבות הניצחון טיפסה למקום השלישי וכעת במאזנה 21 נקודות – כמו גראסהופרס ששמרה על המקום השני בזכות הפרש שערים עדיף. 

בדקה ה-21 הקבוצה הביתית עלתה על לוח התוצאות כאשר ברטונה מצא את הרשת. 16 דקות חלפו וסוליימאני הכפיל את התוצאה והוריד את יאנג בויז להפסקה עם יתרון מבטיח של שני שערים.

בדקה ה-50 מואנס דאבור החזיר לאוהדי החרגולים את התקווה – החלוץ קיבל כדור מחוץ לרחבה עבר את הבלם ובעט חזק ושטוח לפינה. אלא שעמוק בתוך תוספת הזמן סטפן נעץ את השלישי ושלח את אוהדי גראסהופרס חזרה לציריך ללא הנקודות.

חלוץ נבחרת ישראל כבש את שערו השביעי בליגה והעשירי בכל המסגרות. בנוסף, דאבור בישל כבר עשרה שערי ליגה העונה והוא ממשיך להוכיח שהוא שייך לרמות הגבוהות.

דאבור חוגג עוד שער. הליגה השווייצרית קטנה עליו? (אינסטגרם)

סלטיק התארחה מוקדם יותר אצל המילטון אקדמיקל במסגרת המחזור העשירי של הליגה הסקוטית וניצחה 1:2. ניר ביטון פתח בהרכב האלופה והשלים 90 דקות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי