מחר תתקבל ההחלטה בלאס פאלמס לגבי אופיר קריאף

ליגיונר חדש? אופיר קריאף
ליגיונר חדש? אופיר קריאף | צילום: עדי אבישי

הקשר שנבחן שותף במשחק הכנה. שחקן בקבוצה: "הוא יכול לתרום"

(גודל טקסט)

אופיר קריאף ממשיך להיבחן בלאס פאלמאס, העולה החדשה ל'לה ליגה' הספרדית, ואתמול פתח הקשר בהפסד הקבוצה 1:0 במשחק ההכנה נגד טנריפה, בדרבי של האיים הקאנריים, משער בדקה ה-90.

 

הקשר הישראלי, שתמונתו מתנוססת בידיעה הראשית באתר הרשמי של הקבוצה, הגיע במהלך המשחק לשני מצבים טובים, כאשר בעיטה אחת הלכה גבוה מעל השער והשנייה נהדפה על-ידי שוער היריבה והוחלף בדקה ה-59.

 

לאחר המשחק אמר מאמן לאס פאלמאס, פאקו הררה, כי מחר (שני) יוחלט במועדון לגבי החתמתו של קריאף והוסיף כי "היום לא הייתה לו הופעה טובה", ובעיתון ה-'אס' העניקו לו ציון של לב אחד. מי שהחליפו במשחק היה חואן ואלרון, שלקח אותו תחת חסותו מבחינה חברתית.

 

מקורביו של קריאף אמרו הבוקר לספורט1: "הם מרוצים מהמשחק של אופיר אתמול והם לא רואים הבדל בינו לבין שאר השחקנים בקבוצה מבחינת רמת המשחק". גם בנבחרת ישראל עוקבים אחר מצבו של הקשר בספרד וגורם בכיר אמר: "עוקבים אחרי כולם ובטח אחרי שחקן כמו אופיר ששיחק בנבחרת הצעירה והיה שחקן מוביל. במידה והוא באמת יחתום ויראה יכולת, אז ברור שהוא יגיע לסגל".

 

קשר הקבוצה, נוזט חרמן, התראיין לעיתון 'אס' לקראת העונה החדשה ובין היתר נשאל על קריאף ואמר: "הוא שחקן שמגיע מקבוצה בכירה בליגה הישראלית. הוא צעיר ויכול לתרום לנו בדברים שונים בקבוצה. זה טוב לתת לו צ'אנס. אני מניח שהשפה יכולה להיות מכשול והוא חייב ללמוד אותה. במשחקים האחרונים ראיתי דברים טובים אצלו. אם יישאר אצלנו, נעשה הכל כדי לעזור לו להתאקלם בקבוצה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי