"אף שוער לא היה עוצר את הטיל של ביטון"

ביטון. שער העונה?
ביטון. שער העונה? | צילום: Gettyimages

קשר סלטיק הבריק עם שער נפלא, אבל התאכזב מאיבוד הנקודות: "היינו נרפים"

(גודל טקסט)

מאמן סלטיק, רוני דיילה, זועם על שחקניו שאיבדו אתמול (רביעי) נקודה בתיקו 2:2 נגד קילמרנוק בליגה. הקבוצה של ניר ביטון מדורגת רק במקום השני אחרי שלושה מחזורים, שתי נקודות מהארטס, אבל גם המאמן לא היה יכול להתעלם מהשער המדהים של השחקן שלו. הקשר הישראלי כבש שער ענק בדקה ה-55 בטיל מ-30 מטרים לחיבורים.

 

ביטון שהעלה את קבוצתו ליתרון 1:2 התאכזב בסיום כאשר היריבה השוותה שתי דקות לפני השריקה. "היינו נרפים, לא שיחקנו חכם ולא הנענו את הכדור כמו שצריך", אמר הקשר בסיום ל'סאן' הסקוטי, "נתנו לקילמרנוק לרדוף אחרי הכדור וכשאתה עושה זאת אתה סופג בסיום".

 

 

ה'סאן' כתב על השער של ביטון: "אף שוער בעולם לא היה עוצר את הכדור שהוא שיגר. זה היה שער סנסציוני". ביטון קיבל את הציון הגבוה בקבוצה שלו – 8. רק שוער המארחים ג'יימי מקדונלנד זכה לציון גבוה יותר – ציון 9. בעיתון 'דיילי מייל הסקוטי' קיבל ביטון ציון 7 (המצטיין בקבוצה) ונכתב שהוא שיחק למרות פציעה.

 

אוהדי סלטיק צייצו בין היתר: "איזה שחקן, איזה גול. ניר ביטון עם שער העונה". המאמן דיילה אמר ל'סאן': "ביטון משחק עם פציעה ועדיין מגלה יכולת טובה מאוד, רק חבל שלא שמרנו על היתרון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי