מואנס דאבור מחוזר באיטליה, צרפת וגרמניה

דאבור. לא במקרה העסקה עם פלארמו לא צלחה
דאבור. לא במקרה העסקה עם פלארמו לא צלחה |

חלוץ גראסהופרס מעורר עניין בכל אירופה, מחירו עשוי להגיע ל-6 מ' יורו

(גודל טקסט)

לפני חודשיים בלבד, מואנס דאבור, כוכב גראסהופרס, סיכם את תנאיו בפאלרמו האיטלקית. כזכור, נציגים של הקבוצה האיטלקית הגיעו לצפות באקס מכבי ת"א שהרשים באותו משחק עם שער ושני בישולים. כשעה לאחר המשחק החלוץ וסוכנו אבי נמני הוציאו הודעה לתקשורת: "סיימתי את דרכי המוצלחת בליגה השוויצרית. אני מוכן לאתגר הבא בליגה האיטלקית".

אלא שלבסוף העסקה לא יצאה לפועל בעקבות הדרישות הגבוהות של החרגולים שקבעו לדאבור תג מחיר של ארבעה מיליון יורו, בעוד הקבוצה האיטלקית, שתחילה הציעה 2.5 מיליון, העלתה את ההצעה לשלושה מיליון יורו אך כאמור נענתה בשלילה.

חודשיים עברו ואם חשבתם שדאבור, שהיה צפוי להרוויח בפאלרמו 650,000 יורו, יישבר מנטלית בעקבות אותה עסקה שלא צלחה, אז טעיתם בגדול. חלוץ נבחרת ישראל נמצא בכושר נהדר והוא חווה את עונתו הגדולה בקריירה. לאחר 12 מחזורים בליגה השוויצרית המאזן שלו פשוט מפלצתי: שמונה שערים ועשרה בישולים.

אוהדי פלארמו חוגגים עם השחקנים. פספסו יהלום? (Gettyimages)

עוד בחלון ההעברות גראסהופרס הבינה מה יש לה ביד והחליטה להעלות את המחיר על מנת "לפוצץ" את העסקה ולנסות למצות את הרווחים ממכירתו של היהלום שיש לה בידיים. בעוד קצת פחות משלושה חודשים חלון ההעברות יפתח  ומחירו של אקס מכבי ת"א עשוי להגיע לשישה מיליון יורו. נציגים של קבוצות מהסרייה א', הבונדסליגה והליגה הצרפתית עוקבים אחרי ההתקדמות של החלוץ מקרוב. מקורבים לשחקן אמרו: "אם תגיע הצעה שתספק את מואנס ותתאים גם לגראסהופרס, אין סיבה שהוא לא יעזוב כבר בינואר".

מואנס דאבור הגיע לגראסהופרס ממכבי ת"א בינואר 2014. החרגולים ניצלו סעיף יציאה על סך 250,000 יורו ורכשו את החלוץ כאשר הצהובים לא הצליחו למנוע את העסקה. דאבור מדורג שני בטבלת מלך השערים של הליגה השווייצרית, שני רק למארק יאנקו מבאזל. מאז נחת החלוץ בציריך הוא כבש שלושים שערים ב-59 הופעות בליגה המקומית.

בקרוב באחת הליגות הגדולות ביבשת? סביר להניח (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי