"מעריך אותו כמאמן וכאדם. היה לי נהדר איתו"

כיאל. נקווה שנעשה לו חיים קשים
כיאל. נקווה שנעשה לו חיים קשים | צילום: Gettyimages

בירם כיאל התרגש לקראת מפגש עם מאמנו בעבר, ניל לנון

(גודל טקסט)

עימות מעניין יהיה היום בצ'מפיונשיפ בין ביראם כיאל וברייטון, המוליכה, היוצאת למשחק חוץ נגד בולטון וונדררס (17:00) אותה מדריך ניל לנון, המאמן הקודם של סלטיק ושל כיאל. הקשר הבריק תחת לנון בסקוטלנד לפני שסדרת פציעות גרמה לו לבסוף לעזוב את המועדון. כיאל היה אחד השחקנים הראשונים שלנון החתים כמאמן במשרה מלאה בסלטיק.

 

קשר מכבי חיפה לשעבר אמר לעיתון 'ארגוס' של ברייטון: "מעריך את לנון כמאמן וכאדם. הייתה לי תקופה נהדרת איתו. הוא לקח אותי ממכבי חיפה לסלטיק. אנחנו עדיין בקשר. זה לא קל עבורי לשחק נגדו, אבל נקווה שנעשה לו חיים קשים. אני מצפה לפגוש אותו, אבל גם ליהנות מהמשחק". המחליף של לנון בסלטיק, רוני דלייה, לא החזיק מכיאל שעזב לברייטון של כריס יוטון שכבר רצה אותו בעבר עוד כשהיה בנוריץ'.

 

 

על יוטון יש לכיאל גם הרבה שבחים: "הוא עזר לי להשתפר כשחקן. הוא מנג'ר שנותן לך חופש לחשוב על המגרש. אני מאושר שיכולתי לשחק עבור שני מנג'רים טובים. כשאתה לא מסתדר עם המנג'ר זה קשה לכל שחקן". העיתון חלק שבחים לכיאל וכתב: "הוא אחד משחקני האיכות של המועדון והמחיר ששילמו עליו, רק 325 אלף ליש"ט, נראה כעת כגניבה מוצלחת. בעבר מנצ'סטר יונייטד וליברפול התעניינו בו, אבל הפציעות הרסו לו את ההתקדמות לגדולות".

 

כיאל. הפציעות הרסו לו (Gettyimages)

 

כיאל שבר רגל, כף רגל, קרסול ופרק יד ועבר שלושה ניתוחים בשרירי הבטן. מאז חזר לעצמו שיחק העונה כל דקה במדי ברייטון והוא ותומר חמד שותפים לרצף של 8 משחקים בקבוצה ללא הפסד בליגה. כשנשאל מה דעתו על יכולתו שלו אמר כיאל: "אני מעדיף שאנשים אחרים יגידו. אני רק רוצה לעבוד קשה עבור המועדון. אני מאושר לשחק כל משחק ויודע שאני יכול להביא עוד לקבוצה. בשנה שעברה, אחרי שהגעתי בינואר, עוד נאבקתי בפציעות ולא שיחקתי יותר מ-70 דקות למשחק. עכשיו אני משחק 90 דקות כל משחק ויש לי הרבה מה להשיג עבורי ועבור המועדון".

 

תומר חמד הסובל מפציעה דיבר אף הוא על כיאל ואמר: "הוא יכול גם לכבוש שערים, אבל הוא לא חושב על זה במשחק. הכי חשוב לו לעזור לקבוצה. הג'וב שלו הראשון שלו הוא לא כיבוש שערים, אבל אם נמשיך לשחק ההזדמנויות יגיעו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי