דיווח בסקוטלנד: ארסנל עוקבת אחרי ניר ביטון

ביטון. קפיצת מדרגה ענקית
ביטון. קפיצת מדרגה ענקית | צילום: gettyimages

נציגי התותחנים צפו בקשר סלטיק וחזרו ללונדון עם רשמים חיוביים

(גודל טקסט)

האם ניר ביטון בדרך לפרמיירליג? 'הסאנדיי טיימס' הסקוטי מדווח היום (שישי) שארסנל שלחה נציגים למשחק הליגה האירופית בין סלטיק לפנרבחצ'ה (2:2) במטרה לעקוב אחרי קשר סלטיק ונבחרת ישראל.

על פי העיתון, נציגי התותחנים חזרו ללונדון עם רשמים חיוביים. כעת ארסנל צפויה לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות של ביטון. במידה והקשר ימשיך להרשים את התותחנים, הם צפויים לפתוח במו"מ מול אלופת סקוטלנד על מנת לצרף את הקשר כבר בחודש ינואר הקרוב כאשר ישנה אופציה שהעסקה תצא לפועל רק בתום העונה בשל חוסר הרצון של סלטיק לוותר על שירותיו.

כידוע, ארסן ונגר מעוניין לצרף קשר אחורי באופן מיידי וניר ביטון עשוי להיות האיש שימלא את המשבת היוקרתית במרכז המגרש של מחזיקת הגביע האנגלי. העיתונאי הסקוטי החמיא לניר ביטון: "הוא נמצא בכושר יוצא מהכלל, הוא ללא ספק אחד השחקנים הכי חשובים במועדון, זה עניין של זמן עד שהוא יגיע לפרמיירליג".

ונגר. ביטון ישחק תחתיו כבר בינואר? (Gettyimages)

כזכור, סנדרלנד כבר הוזכרה כמועמדת לקלוט את הקשר. החתולים השחורים עקבו אחר ביטון במשך תקופה ארוכה אך נכון לעכשיו מו"מ רשמי לא התקיים בין הצדדים. בתקשורת הבריטית נכתב: "יש הרבה מועדונים בפרמיירליג שיושבים ומסתכלים על הבחור הזה, הרבה עיניים עוקבות אחריו".

ניר ביטון (24, בעוד שלושה שבועות) הגיע לסלטיק בינואר 2014 ממועדון ספורט אשדוד. הקשר רשם 54 הופעות ליגה בהן כבש שלושה שערים. בתחילת דרכו ביטון התקשה למצוא את מקומו במועדון, בעיקר בעקבות פציעות, אך בשנה האחרונה הקשר הפך לאיש החשוב במרכז המגרש של רוני דיילה ומאז הוא לא מפסיק לגרוף שבחים ומחמאות. לפני מספר ימים המאמן הנורבגי צוטט בתקשורת הסקוטית: "הפכתי את ניר ביטון לסרחיו בוסקטס החדש, הוא מציב חומה בצורה לפני ההגנה".

ביטון. דיילה בטוח שהוא סרחיו בוסקטס החדש (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי