0:0 לברייטון בוולבס. חמד החמיץ פנדל ונפצע

חמד. לא הצליח לכבוש את השישי
חמד. לא הצליח לכבוש את השישי | צילום: gettyimages

החלוץ החטיא (23) והוחלף (45), 90 דק' לכיאל. לוזון וצ'רלטון הובסו בבלקבורן

(גודל טקסט)

ברייטון עם תומר חמד ובירם כיאל בהרכב התארחה הערב (שבת) אצל וולבס במסגרת המחזור השמיני של הצ'מפיונשיפ וסיימה ב-0:0 למרות שהמארחת שיחקה 41 דקות בעשרה שחקנים לאחר הרחקתו של קודי. בנוסף, השחפים החמיצו בעיטות עונשין מ-11 מטר.

המארחת הגיעה למשחק מהמקום ה-15 בעקבות התיקו, וולבס העלתה את מאזנה לשמונה נקודות. מנגד, השחפים הגיעו למשחק כשהם בכושר נפלא, למרות איבוד הנקודות, הם שמרו על המקום המקום הראשון והם עדיין ללא הפסד העונה. 

בדקה ה-22 ברייטון קיבלה פנדל לאחר שמרפי הוכשל ברחבה. תומר חמד, מלך השערים של הצ'מפיונשיפ, עם חמישה שערים במאזנו, ניגש לבעוט אך מרטינס הדף את הבעיטה של החלוץ שהצליח להגיע לריבאונד אך פעם נוספת השוער המקומי יצא עם ידו על העליונה. חמד רשם החמצה ראשונה מהנקודה בקריירה האירופית וקטע רצף נאה של 11 פנדלים מוצלחים ברציפות (כולל נבחרת ישראל).

מספר דקות לאחר ההחמצה חמד הפתיע כאשר מנע שער בטוח. החלוץ ירד לעזור להגנה במצב נייח והציל מקו השער בעיטה של שחקן וולבס. לקראת סיום המחצית הראשונה הישראלי נפצע והוחלף על ידי מאנו הגנאי. בדקה ה-49 וולבס נותרה בעשרה שחקנים לאחר שקודי ראה את הכרטיס האדום. בדקה ה-88 בירם כיאל קיבל כרטיס צהוב לאחר תיקול מסוכן.

במשחק נוסף, צ'רלטון, קבוצתו של גיא לוזון התארחה אצל בלקבורן – המדורגת לפני אחרונה ערב המחזור. המארחת הביסה את צ'רלטון 0:3. קבוצתו של גיא לוזון הגיעה למשחק לאחר שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון והיא קיוותה לצאת לדרך חדשה אך כאמור המשבר נמשך והישראלי כבר עם שלושה הפסידים ותיקו בארבעת המחזורים האחרונים.

לוזון. משחק רביעי ללא ניצחון. מעמדו איתן? (Gettyimages)

למרות מיקומה בטבלה, בלקבורן עלתה ליתרון כפול מצמד של רודס (45,76). לורנס (85) נעץ את השלישי ושלח את גיא לוזון הביתה בבושת פנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי