דיווח: גלדבאך, המבורג ופאלרמו שוב אחרי דאבור

דאבור. הליגה השווייצרית כבר קטנה עליו
דאבור. הליגה השווייצרית כבר קטנה עליו | צילום gettyimages

החלוץ שכבש כבר 9 שערים צפוי לעזוב בינואר. תג המחיר: כ-7 מיליון יורו

(גודל טקסט)

בשווייץ מדווחים היום (שישי) שחלוץ גראסהופרס, מואנס דאבור, יעזוב כבר בחלון ההעברות בחודש ינואר הקרוב. לפי הדיווח, מנשנגלדבאך והמבורג הגרמניות ופאלרמו האיטלקית נלחמות על שירותיו של החלוץ שמכירו עשוי להגיע לשבעה מיליון יורו.

מאמן החרגולים, פייר לואיג'י תמי, התייחס לנושא בכלי התקשורת של המדינה הנייטרלית: "אנחנו לא נמכור אף שחקן בחלון ההעברות הקרוב, אנחנו רוצים לסיים את העונה עם השחקנים שיש לנו כעת, בקיץ זה כבר יהיה סיפור אחר".

למרות אמירתו של תמי, דאבור מעורר עניין בכל רחבי אירופה, השער המדהים שלו במחזור האחרון תפס כותרות ברחבי אירופה, ונציגים של קבוצות מאיטליה, גרמניה ומצרפת עוקבים אחריו כבר זמן רב. אקס מכבי תל אביב כבש העונה תשעה שערים ובישל 11 נוספים ובעקבות כך הוא מלך השערים והבישולים של הליגה השווייצרית לאחר 13 מחזורים.

לפני מספר ימים מואנס דאבור אמר לספורט1: "כרגע אני בגראסהופרס ואני מאושר, בינואר אנחנו נשב ונראה מה קורה. אני רוצה להגיע עם הקבוצה לאירופה ולסיים כמלך השערים של הקבוצה".

דאבור מלהטט. יעזוב כבר בינואר? (Gettyimages)

כזכור, לפני חודשיים בלבד, דאבור כבר סיכם את תנאיו בפאלרמו אחרי שנציגים של הקבוצה האיטלקית הגיעו לצפות באקס מכבי תל אביב שהרשים באותו משחק עם שער ושני בישולים. כשעה לאחר המשחק החלוץ וסוכנו אבי נמני הוציאו הודעה לתקשורת: "סיימתי את דרכי המוצלחת בליגה השוויצרית. אני מוכן לאתגר הבא בליגה האיטלקית".

אלא שלבסוף העסקה לא יצאה לפועל בעקבות תג מחיר של ארבעה מיליון יורו שקבעו השויצרים, בעוד פאלרמו לא היתה מוכנה לשלם יותר משלושה מיליון יורו.

דאבור, שהיה צפוי להרוויח בסיציליה 650,000 יורו, לא נשבר מנטלית בעקבות נפילת העסקה, אלא להפך, נתן את עונתו הטובה בקריירה.

מלך השערים של הליגה. גראסהופרס הבינה מה יש לה בידיים (Gettyimages)

גם גראסהופרס הרוויחה מפיצוץ העסקה. בעוד חודשיים, כשייפתח חלון ההעברות, יזנק מחירו של היהלום לסביבות שבעה מיליון יורו. כנראה שהשוויצרים יודעים את העבודה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי