"פאקו חמס רגיל להוציא מחליף ולבקר בתקשורת"

חמס. אצילי לא הביא רעננות ולא מבין את הדרך שלנו
חמס. אצילי לא הביא רעננות ולא מבין את הדרך שלנו |

גוסטבו קרנקו, סוכנו הספרדי של עומר אצילי, לא מתרגש ממאמן גרנאדה

(גודל טקסט)

גוסטבו קרנקו, סוכנו הספרדי של עומר אצילי, לא התרגש מהמעשה המשפיל שעשה פאקו חמס לקשר כשהעלה אותו במחצית המשחק של גרנאדה בחוץ מול אלבאס (3:1) והוציא אותו כעבור 26 דקות. "אולי זה לא מקובל בכדורגל להחליף שחקן מחליף ולא בגלל פציעה, אבל חמס עשה את זה הרבה פעמים בעבר".

 

הספרדי הוסיף גפרור למדורה כשתקף את הישראלי במסיבת העיתונאים. "החלפתי אותו כי הוא לא היה טוב. אמרתי לו לעשות דברים והוא לא עשה", אמר מאמן גרנאדה הלחוץ, "הוא לא מביא רעננות ולא מבין את הדרך שלנו". גם כאן קרנקו נשאר רגוע: "זה הסגנון של האיש ואין מה לעשות. העובדה היא שאצילי שותף בכל המשחקים של גרנאדה עד עכשיו וזה מה שחשוב". בסביבתו של אצילי ציינו עוד כי יוסי בניון הוחלף בדקה ה-36 בעונה הראשונה שלו בסנטאנדר (עונת 2002/03) וכולם יודעים איך התפתחה הקריירה שלו.

 

 

 

ה"מארקה" כתב שאצילי לא ישכח עוד הרבה זמן את היום הזה. "אצילי היה עוד קורבן למצבי הרוח של פאקו חמס והחזיק מעמד רק 26 דקות על כר הדשא אחרי שנכנס כמחליף. אחרי השער השני של אלאבס התגובה של חמס היתה להוציא את אצילי מהמגרש". . אצילי לא קיבל ציון בעיתון "אס" על 26 הדקות בהן שיחק.

 


איך הוא יתמודד עם ההשפלה?

 

ברשת כמובן לא ממש תמכו בעמדת המנג'ר ותקפו: "הוא בדיחה, אצילי לא הבעיה של גראנדה". "מה שהוא עשה לאצילי זה השפלה, אין מילה אחרת לזה".

 

זו פעם שנייה שחמס מביע חוסר שביעות רצון מאצילי אחרי שבהפסד נגד בילבאו 2:1 אמר בסיום: "הכנסתי אותו למשחק כדי לשפר את משחקה של גראנדה, אבל הוא לא עשה זאת. הטלתי עליו משימה להיכנס ולגרום ליצירתיות, אבל הוא לא סיפק את הסחורה. כשאצילי נכנס הוא לא נתן לנו כמעט כלום לעומת אנדראס פריירה שנכנס ללא הרף מהאגפים וסיכן את היריבה".

 

הביקורת על חמס גוברת. הנהלת הקבוצה תצטרך להחליט האם לתת למאמן צ'אנס אחרי שהקבוצה מדורגת במקום לפני אחרון עם שתי נקודות כמו אוסאסונה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי