"פרנקפורט זה לא צחוק, טוואטחה חייב להתעלות"

טוואטחה. פרנקפורט עקבה אחריו במשך חצי שנה
טוואטחה. פרנקפורט עקבה אחריו במשך חצי שנה | צילום: באדיבות הבילד

הסוכנת של המגן הוסיפה: "מסתכלים על הדברים השליליים במקום לפרגן"

(גודל טקסט)

"טאלב טוואטחה רק חתם ועוד אפילו לא התאמן וכבר מסתכלים על הדברים השליליים", אמרה ויקי ואקנין, הסוכנת של מגן איינטרכט פרנקפורט לתכנית הספורט של 103FM, "למה לא לשים את הדברים האלה בצד ולפרגן לשחקן שחתם בבונדסליגה?".

 

וקנין גילתה כי הגרמנים עקבו אחרי טוואטחה במשך כחצי שנה וצפו במשחקים שלו במדי מכבי חיפה והנבחרת. "המגעים מול פרנקפורט התקיימו כחודש וחצי ללא ידיעת התקשורת", הוסיפה הסוכנת, היו לנו גם הצעות מאולימפיאקוס היוונית ואנדרלכט הבלגית אבל העדפנו את הגרמנים".

 

 

לטענת ואקנין מאמן הנשרים, ניקו קובאץ', החליט ללכת על שחקנים מאוד מהירים במסגרת מתיחת הפנים שעשה בפרנקפורט שסיימה רק במקום ה-16 בעונה שעברה. "יש להם בעיה בעמדת המגן השמאלי ולכן הם סימנו גם את טוואטחה", אמרה וקנין, "אני מאמינה שהוא יקבל את ההזדמנות להראות את היכולת שלו, אבל ברור שחובת ההוכחה עליו. הוא יודע שפה (הכוונה לפרנקפורט) זה לא גן ילדים, זה לא הליגה הישראלית".

 

ואקנין עם טוואטחה. "הוא דיבר ממש יפה במסיבת העיתונאים" (אלבום פרטי)

 

הסוכנת הסכימה עם הקביעה כי המעבר של טוואטחה מסתמן כהעברה הישראלית הבולטת של הקיץ ואף שלחה עקיצה כלפי ערן זהבי. "חוץ מכסף אין כלום בליגה הסינית", קבעה וקנין, "אני ביקרתי בסין שבוע לפני שזהבי הגיע לשם. ראיתם איך נראים המתקנים שם? מה הטמפרטורות שם?".

 

כשוואקנין התקשתה להסתיר את התרגשותה כשהתבקשה להעביר רשמים אישיים מהנחיתה והחתימה בפרנקפורט. "זאת פעם ראשונה שאני מעבירה שחקן מישראל למדינה כזאת. מתקני אימונים ברמה המקצועית הכי גבוהה שיש. לדעתי, הגרמנים מספר אחת בארגון. אם טוואטחה יוכיח את עצמו,  זה יהיה גם טוב לנבחרת, לשחקנים הישראלים ולכל המדינה שלנו".

 


זהבי וקצב. "מה יש בסין חוץ מכסף? אתם יודעים מה הטמפטורות שם?" (אתר רשמי גוואנגז'ו)

 

מסיבת העיתונאים הראשונה של טוואטה עברה היטב לדברי הסוכנת: "שאלו את טאלב הרבה שאלות והוא ענה ממש יפה, למרות שהוא התרגש מאוד". ואקנין נשאלה לגבי פרטי החוזה והשיבה: "לא מעוניינת לחשוף את פרטי החוזה. זה אישי של טוואטחה ולא עניינו של אף אחד. אני רק יכולה להבטיח שהוא משתכר יפה".

 

 

טוואטחה יהיה השחקן הישראלי השני בבונדסליגה והוא כבר מקושר היטב לשחקן הראשון, אלמוג כהן קשר אינגולשטאט. "עשינו קבוצת ווטסאפ משותפת. אני, טאלב ואלמוג", גילתה וקנין, "טאלב קיבל הרבה טיפים מאלמוג. למשל שהגרמנים מאוד קפדנים. איחור של דקה לאימון ואתה מקבל קנס בלי לשאול בכלל. הכל כאן צריך לעבוד כמו בספר. ייקח לטאלב יותר מיום יומיים ללמוד, אבל הוא ילד טוב וממושמע והוא ילמד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי