90 דקות והפסד לתמוז, דאבור פתח בתיקו ביתי

תמוז. יצליח להשאיר את קבוצתו בליגה
תמוז. יצליח להשאיר את קבוצתו בליגה |

הונאן הפסידה 2:0. החלוץ: "לפחות הרווחתי 1,000 דולר כשחקן המצטיין"

(גודל טקסט)

טוטו תמוז רשם הופעה פושרת בהפסד קבוצתו הונאן למייג'ואו 2:0. החלוץ הישראלי שיחק 90 דקות, אך לא הצליח לסייע לקבוצתו שנותרה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-63.

אחרי עשרים מחזורים בליגה הסינית השניה הונאן ממוקמת אחרונה כשבמאזנה 10 נקודות בלבד והפער מהקו האדום עומד על 11 נקודות. "חבל שהפסדנו, אבל לפחות קיבלתי 1,000 דולר כי נבחרתי לשחקן המצטיין בקבוצה למרות ההפסד", סיפר תמוז לאתר ספורט1.

תמוז שרק לפני מספר שבועות חתם בקבוצה הסינית, מחזיק בחוזה עד הסיום העונה עם אופציית הארכה במידה והונאן תישאר בליגה. כרגע המצב לא נראה מזהיר וקבוצתו של תמוז בדרך הבטוחה לליגה השלישית. אבל למרות הצרות על המגרש, אצל נועלת הטבלה יודעים לגרום לשחקנים חדשים להרגיש רצויים. אחרי המשחק החלוץ הישראלי קיבל בונוס בסך 1,000 דולר על הופעתו הטובה במשחק.

עוד בגזרת הלגיונרים: 

מונס דאבור וקבוצתו רד בול זלצבורג פגשו את וולפסברגר במסגרת המחזור השני בליגה האוסטרית. זלצבורג הפסידה במחזור הראשון 3:1 לשטורם גראץ, כשדאבור הוחלף במחצית השניה ולא הציג את היכולת שהתרגלנו לראות ממנו כששיחק בשווייץ. הישראלי שיחק 78 דקות ב-1:1 הביתי, ג'ונתן סוריאנו הבקיע לרד בול בפנדל.

ביברס נאתכו וצסק"א מוסקבה החלו היום את מסע ההגנה על תואר האליפות ברוסיה, כשהתארחו אצל אנז'י מחצ'קלה למשחק שהסתיים ב-0:0 מאכזב. נאתכו כלל לא שותף לאורך כל 90 הדקות. בשבוע שעבר הוא השלים 90 דקות בהפסד לזניט במסגרת הסופר-קאפ, 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי