אסולין: הרמה בארץ נמוכה, חזרתי כדי לשחק

אסולין
אסולין |

הקשר בראיון: "לא היתה לי כימיה עם לואיס אנריקה. בארסה נותנת להצליח"

(גודל טקסט)

גיא אסולין אמנם משחק בסבאדל מהליגה השלישית בספרד אבל העבר שלו כשחקן עם כישרון בברצלונה גרם ל"ספורט" הקטאלוני לערוך עימו ראיון עמוק ובעיקר לתהות על מיהו פפ גווארדיולה.

 

אסולין היה אחד הצעירים הכי ב"לה מאסיה", אבל משהו השתבש בדרך שלו למעלה. "ההבדל בין המועדון הזה לשאר הוא שהם נותנים לך את כל האפשרויות לשחק. הם כמעט משחקים עבורך. בברצלונה מלמדים אותך לנוע עם הכדור ובקבוצות אחרות אתה צריך לצאת למתפרצות. זו שיטה אחרת לגמרי ואם אתה לומד שיטה אחת כל החיים זה קשה אחרי זה לשנות את הצ'יפ בראש", הסביר את הגדולה של המועדון המפואר.

 

 

על העזיבה שלו את המועדון אמר: "לואיס אנריקה היה המאמן בברצלונה ב' ולא הייתי אצלו בתכניות. היה לי חוזה, אבל לא רציתי להישאר מבלי שאשחק. אני יכול להאשים את עצמי. יש לי ביקורת עצמית. כשאתה טועה ויש מישהו שיתמוך בך זה אחרת, אבל לבד להיאבק זה קשה. זה היה חבל, כי ברצלונה היתה תמיד המועדון שלי בלב והמועדון בו למדתי כדורגל".

 

אסולין התבקש להשוות בין לואיס אנריקה פפ גווארדיולה ואמר: "הם שונים לחלוטין בהכל. עם פפ היתה לי תקשורת ועם לואיס אנריקה זה לא עבד. לא קיבלתי הרבה הזדמנויות בבוגרים. ללואיס אנריקה יש פחות סבלנות מפפ. כשהוא רואה משהו שלא הולך טוב ישר הוא עושה רוטציות".

 


יש לו העדפה ברורה (AFP)

 

"חזרתי לספרד ושיחקתי בסנטאנדר והרקולס שנתיים והייתי מרוצה ושיחקתי, אבל אז עברתי למאיורקה וזו היתה עוד טעות. הם לא ממש רצו אותי אלא רק דודו אוואט שהיה המנג'ר המקצועי ועבד רק חודשיים במועדון", התייחס לעובדה שלא הצליח לממש את הציפיות. "אתה מחליט החלטות ואף פעם לא יודע אם הן יהיו מוצלחות. לגוסטרה וקאדיס רצו אותי, אבל הלכתי למאיורקה בגלל אוואט שאמר שהוא בוטח בי הימרתי על מאיורקה".

 

לסיכום דיבר אסולין על הקדנציה הקצרה בישראל כששיחק חצי עונה בהפועל תל אביב: "הרמה שם לא גבוהה ולא מקצועית והחלטתי לעזוב. הגעתי לשם רק כי לא שיחקתי מספיק ורציתי שקבוצות יראו אותי. כסף לא היה בעדיפות ראשונה. בגיל שלי אני צריך להצטיין ולהוכיח את עצמי. אני מרגיש כיום הרבה יותר בטוח בעצמי בגלל שאני משחק. אני עדיין מקווה לשחק ברמה הגבוהה ביותר".

 


יחזור לרמות האלה מתישהו? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי