ביטון יעבור לאספניול? "כל הדיבורים לא משפיעים עליי"

ביטון ומסי. יתמודדו זה מול זה?
ביטון ומסי. יתמודדו זה מול זה? | צילום: Getty

הספרדים הציעו 6 מיליון ליש"ט, אבל הקשר מצהיר: "רוצה להיות באלופות"

(גודל טקסט)

"אני לא מושפע מכל הדיבורים על מעבר לקבוצה אחרת", אמר הקשר ניר ביטון לתקשורת האנגלית, "ברגע שאתה הופך לשחקן של סלטיק אתה בכלל לא חושב על קבוצות אחרות. אני נמצא באחד המועדונים הגדולים של אירופה ורוצה להישאר כאן כמה שיותר שנים".

 

אספניול כבר העבירה הצעה לאלופה הסקוטית לרכוש את ביטון בשישה מיליון ליש"ט, אבל סלטיק לא מוכנה לדבר עם אף קבוצה בפחות מעשרה מיליון. אלא שהקשר מסתכל קדימה וחושב רק ירוק ולבן: "בשנים האחרונות נתקענו בליגה האירופית ולא הצלחנו להגיע לליגת האלופות. השגנו תוצאה טובה מול אסטנה (1:1 בקזחסטן) ואנחנו חייבים לעבור את שני הסיבובים האלה ולהגיע לשלב הבתים".

 

 

אלא שביטון, שנפצע במשחק נגד ברצלונה (3:1) בגביע האלופות, עלול להחמיץ את משחק הגומלין ביום רביעי מו אסטנה, במסגרת הסיבוב המוקדמות השלישי בשל פציעה בקרסול. "ארדה טוראן נפל על הקרסול כבר בדקה הראשונה ונגררתי את עצמי עד המחצית ושם הוחלפתי", משחזר הקשר, "אני עוד לא יודע אם אוכל לשחק. אני אעבור צילום ונראה".

 

ביטון. "סלטיק חייבת להיות בליגת האלופות" (Getty)

 

הדיבורים של ברנדן רוג'רס בדבר הצורך לדלל משמעותית את הסגל לא מדאיגים את ביטון. "אני לא חושב שרוג'רס התכוון לשחקנים מסוימים", אומר הקשר, "בכל מקרה כשאתה משחק עבור מועדון כמו סלטיק ברור שיש תחרות על ההרכב, בעיקר בקישור. לכן אתה חייב לתת הכל, בכל אימון, כדי להלחם על המקום שלך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי