בישול לסייף ב-1:1 של גנט, שער בכורה לתמוז

|

משחק מלא לרמי גרשון. וגם: 28 דקות לנאתכו בניצחון הדרמטי של צסק"א

(גודל טקסט)

הליגות באירופה חוזרות לעניינים, וגם הליגיונרים שלנו מתחילים להתחמם. טוטו תמוז שהגיע להונאן מהליגה הסינית השניה, כבש היום שער בכורה בהפסדה 5:1 לז'ג'יאנג ייטנג. 

החלוץ הישראלי השווה זמנית בדקה ה-33, מה שלא עזר לקבוצתו להימנע מהשפלה. הונאן נמצאת במרחק של 14 נקודות מתחת לקו האדום, בדרך לליגה השלישית.

צסק"א מוסקבה ביחד עם ביברס נאתכו התמודדה מול אורל במחזור השלישי של הליגה הרוסית. כמו בשני המחזורים הראשונים, האלופה היוצאת לא הרשימה, אבל שמרה על רשת נקיה. עמוק בתוספת הזמן גאורגי מילנוב שעלה מהספסל סידר לה ניצחון 0:1 יקר. הקשר הישראלי נכנס כמחליף גם הוא והשלים 28 דקות.


נאתכו. שותף לניצחון הדרמטי (gettyimages)

באוסטריה, זלצבורג ניצחה בחוץ את ריד 0:2. מונס דאבור שיחק 86 דקות והוא עדין מחכה לשערו הראשון העונה בליגה האוסטרית. לזצבורג 7 נקודות מארבעה משחקים והיא שיפרה מעט את מאזנה אחרי פתיחת עונה פושרת.

בליגה הבלגית מחזור שלישי, גנט נפרדה ב-1:1 משרלרואה. קני סייף בישל את השער לאורחים מגנט בדקה ה-58, נטו הוא זה שכבש לפני שהמארחת השוותה בדקה ה-70. סייף פתח והוחלף בדקה ה-71. רמי גרשון שיחק 90 דקות.

 

בסלובניה, מאריבור יצאה למשחק חוץ אצל גוריצה ונוצחה 2:1. מרואן קבהא פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-73. סינטיהו סולליך נכנס כמחליף בדקה ה-70.

 

אלמוג כהן שחקנה של אינגולשטאט מהבונדסליגה, עלה כמחליף בדקה ה-59 בהפסד קבוצתו 1:0 לוורדר ברמן במשחק הכנה לקראת פתיחת הליגה הגרמנית בשבוע הבא.

בגביע השוויצרי, לוגאנו ניצחה 0:3 על מוטייר ועלתה לשמינית הגמר. אופיר מזרחי נכנס כמחליף בדקה ה-62.

 

בהולנדשרן ייני ישב על הספסל ולא שיחק בהפסדה של ויטסה ארנהיים 2:1 לדן האג במחזור השני של הליגה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי