בעקבות מינוי וילאש בואש, SIPG עשויה לרדת מזהבי

זהבי
זהבי |

הכוכב חוזר, הפורטוגלי עשוי לטרפד. דיווח: RF מעוניינת באנדי קארול

(גודל טקסט)

ערן זהבי עשוי להישאר בגוואנגז'ו  RF אם הקבוצה תחזק את עצמה. אופציה שייתכן וירדה מהפרק היא שנחאי SIPG שהביעה עניין רב בישראלי אך לאחר מינויו של אנדרה וילאש בואש לתפקיד המאמן ייתכן ויגיעו למועדון שחקנים אחרים. בזהבי חשק המאמן השבדי סוון-גוראן אריקסון שנפרד מ-SIPG ואף החמיא בעבר לזהבי.

 

בנוגע לגוואנגז'ו, אולי לפי הדיווחים שנפוצו באנגליה זהבי בהחלט יתרשם ויחליט להישאר. ב"אקספרס" הבריטי פורסם כי RF רוצה את חלוץ ווסטהאם אנדי קארול. גוואנגז'ו ובייג'ין גואן מוכנות לשלם לקרול 300 אלף ליש"ט בשבוע כשבווסטהאם שכרו השבועי עומד על 75 אלף ליש"ט.

 

 

על פי הדיווחים קארול אמר למקורביו שהוא שוקל את ההצעה. החלוץ בן ה-27 שפרח בניוקאסל, עבר לליברפול ולאחר מכן לווסטהאם שיחק העונה רק ארבעה משחקים בגלל פציעה בברכו.

 

קארול כבש 23 שערים ב-92 משחקים בווסטהאם. הפטישים שילמו עליו 15 מיליון ליש"ט והם מקווים לצמצם את ההפסד הכספי. לשם דוגמה גרציאנו פלה מרוויח כיום בסין 260 אלף ליש"ט לשבוע וההצעה על קארול טובה יותר.

 

 

Andy Carroll could be set for China with Beijing Guoan and Guangzhou R&F both reported to be willing to pay him up to £300,000 per week pic.twitter.com/Q4u53E2vGK

— IronworkTours (@IronworkTours) November 6, 2016

 

לאחרונה החלוץ הבריטי עבר ניסיון שוב תחת איומי אקדח על פי דיווחים ולאחר המקרה העמיד שני כלבי שמירה להגנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי