גוואנגז'ו תציע לערן זהבי שדרוג כדי למנוע מחטף

צפו בשלושער בגביע
צפו בשלושער בגביע |

אחרי שכבש 4 שערים ב-103 דקות על הדשא, הכחולים כבר נזהרים משאננות

(גודל טקסט)

עוד לפני השלושער הנהדר של ערן זהבי במשחק הגביע מול חביי, פנו ראשי קבוצתו במטרה להבטיח את הישארותו של השחקן אם יגיעו הצעות. הנהלת גוואנגז'ו RF הציעה לחלוץ שדרוג כספי רציני נוסף במטרה לשמור על שקט תעשייתי, זאת לאור ההצלחה חסרת התקדים והיכולת הגבוהה שהוא מפגין. 

בואו של זהבי הפיח רוח חיים בקבוצת התחתית, שניצחה בשלושת המשחקים עם הישראלי כמחליף. פחות משבועיים אחרי שהגיע למדינה המאוכלסת בעולם, הוא מיד הפך לתופעה מדוברת בליגה ולרכש המשתלם ביותר של קבוצה סינית בקיץ הנוכחי. 

ראשי גוואנגז'ו RF הבינו כבר לאחר מספר ימים שכל הדברים שנאמרו על חלוץ מכבי תל אביב לשעבר הן רק קצה הקרחון ושמדובר בעסקת חייהם. אנשי מקצוע במועדון הסיני לא הבינים איך שחקן שלא התאמן כמעט בהכנה לעונה מגיע לליגה זרה, שנמצאת בשלבים מתקדמים שלה, ועושה בה כבשלו. 


זהבי, במועדון כבר חוששים ממחטף (האתר הרשמי)

ערן זהבי עבר לגוואנגז'ו RF אחרי סאגה מתישה של מגעים מול מכבי תל אביב. בשלושת המשחקים בהם לקח חלק במדי הכחולים הוא הבקיע ארבעה שערים, בישל אחד והיה מעורב באופן ישיר בשער נוסף ב-103 דקות בלבד על המגרש. פער האיכות על הדשא ניכר היטב וצריך לזכור שקבוצתו גם ניצחה כאמור באותם שלושה מפגשים. 

בשבת הקרובה תארח גוונגז'ו RF את טיאנג'ין טדה במסגרת המחזור ה-17 בליגה המקומית (14:30, שידור ישיר בספורט2). ביום רביעי הבא יחכו ערן זהבי וחבריו לדרבי מול גוואנגזד'ו אברגראנד, הקבוצה הטובה ביותר במדינה ומוליכת הליגה, אותה מוביל לואיז פליפה סקולארי, מאמן ברזיל, פורטוגל וצ'לסי לשעבר.

 

ערב מדהים תודה רבה לכולם ! אין כמו תמיכה מהמשפחה ברגעים כאלה אוהב אותכם 

A photo posted by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי