דאבור: לא הייתי חותם בלי הבטחה שאהיה ב-11

אני לא שומע מאוסקר הרבה
אני לא שומע מאוסקר הרבה | צילום: Gettyimage

החלוץ ב-103FM: "משפיע שאני לא משחק בשפיץ. ההנהלה לא מאוכזבת"

(גודל טקסט)

מלך שערי הליגה השווייצרית בשנה שעברה מתקשה בקבוצתו החדשה. מואנס דאבור עבר לזלצבורג בקיץ האחרון בקול תרועה רמה, אבל כבש פעם אחת בלבד בשבעת מחזורי ליגה והיה שותף לפתיחת העונה הרעה של אוסקר גרסיה והאלופה האוסטרית.

הישראלי ירד לספסל בשבועות האחרונים ודיווחים נפוצו על מערכת יחסים רעועה עם מי שהיה מאמנו גם במכבי תל אביב ב-2012, אבל אחרי שפתח אתמול וכבש צמד ב-1:7 של זלצבורג בגביע, התראיין דאבור ב-103FM וסיפר על הסיטואציה אליה נקלע.

"זו הרגשה טובה לשחק 90 דקות ולחזור להבקיע, אבל זה לא היה משחק קשה", אמר דאבור בתחילת הראיון, "אני מקווה שזה יעזור לי לחזור להרכב. לא חשבתי שאהיה בסיטואציה כזו כשהגעתי לזלצבורג, אבל עכשיו אי אפשר לבכות יותר מדי, אלא צריך לעבוד קשה".

"לא חשבתי שאהיה בסיטואציה כזו בזלצבורג"

אז מה קרה בינו לבין אוסקר גרסיה? דאבור מספר: "גם אני ציפיתי ליותר, אבל לא שיחקתי כחלוץ ושוכחים את זה. זה משפיע. אוסקר משחק עם סוריאנו כחלוץ יחיד, זה הקפטן של המועדון, אבל עוד מוקדם לדבר על מקומי.

"יש לנו הרבה משחקים בחודשיים הקרובים, גם בליגה האירופית ובגביע, וזה לא שרק אני יושב על הספסל. יש רוטציה גדולה בקבוצה ולא צריך לעשות מזה יותר מדי סיפורים".

דאבור חוגג עם חבריו שביעייה בגביע (האתר הרשמי)

"אני לא שומע מאוסקר הרבה דברים, הוא לא באמת מדבר עם השחקנים", הודה דאבור והמשיך, "אני לא בא בטענות לאף אחד. שיחקתי משחקים והוחלפתי דקות 55-60, אבל גם כששיחקתי לא הוצבתי בתפקיד שלי. רק פעם אחת שיחקתי חלוץ וזה משפיע, רואים את זה".

החלוץ נשאל אם קיימת ממנו אכזבה במועדון והבהיר: "בינתיים אני לא נותן את התפוקה שכולם ציפו ממני, אבל אני חושב שהכל יסתדר. אני עדיין חדש פה, רק חודשיים בקבוצה. לא מרגיש שמאוכזבים ממני, גם בהנהלה מדברים איתי ואומרים שהם לא מאוכזבים. גם כששיחקתי הייתי מצוין, פעמיים הייתי חלק מנבחרת המחזור – אם אני לא נותן גולים זה לא אומר שאני לא משחק טוב".

"לא הייתי מגיע אם לא היו מייעדים לי להיות שחקן הרכב", הודה דאבור לסיום, "אני לא מסכים שלא הוכחתי את עצמי ואני גם לא צריך להוכיח לאף אחד מה אני שווה ומה אני יכול לעשות. הייתי טוב בכל פעם ששיחקתי ובסופו של דבר זו החלטה של מאמן. אני מקצוען ואקבל כל החלטה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי