דיווח באוסטריה: דאבור יגיע לבדיקות בזלצבורג

דאבור. עוד השבוע יגיע לאוסטריה?
דאבור. עוד השבוע יגיע לאוסטריה? |

חלוץ גראסהופרס צפוי לחתום בקבוצה של אוסקר גרסיה, שמכוונת לאלופות

(גודל טקסט)

זלצבורג של אוסקר גרסיה זכתה באליפות אוסטריה ובתקשורת המקומית כבר מתעסקים בתכניות הרכש של המועדון לעונה הבאה. עומר דמארי יעזוב כמובן, הוא ישוב לרד בול לייפציג ממנה הושאל, ולא מן הנמנע כי במקומו יצטרף חלוץ ישראלי אחר – מואנס דאבור שהוזכר פעם נוספת כמועמד, הפעם בעיתון האוסטרי "קוריר צייטונג", לאחר שכבר דווח חודשים האחרונים כי הגיע להתרשמות מהמועדון.

אוסקר גרסיה הגיע במהלך העונה לזלצבורג, ובקיץ הקרוב הוא ינסה להעפיל ממוקדמות ליגת האלופות אחרי תשעה ניסיונות כושלים של המועדון – ועל כן ישנה כוונה לסיים עם מסע הרכש שצפוי להיות מאסיבי בהקדם האפשרי.

למעשה, בעיתון מדווחים כי חלוץ גראסהופרס, שבמשחקים האחרונים אף עלה כקפטן הקבוצה, עשוי להגיע עוד השבוע לבדיקות רפואיות לפני חתימה. המנג'ר המקצועי של זלצבורג, כריסטוף פרוינד, יודע שהוא חייב לקלוע ולהביא את השחקנים הנכונים. "אנחנו צריכים יותר שחקנים ובעיקר בחלק ההתקפי", אמר. המנהל של הקבוצה, יוכן זאור, הבהיר שהם זקוקים לשחקני התקפה בשמאל וימין. 

זלצבורג זכתה באליפות בשבת אחרי 1:1 מול שטורם גראץ, כשנותרו שלושה מחזורים לסיום. 11 אלף אוהדים הריעו לגרסיה ושחקניו. מאז שאקס מכבי תל אביב הגיע, זלצבורג צברה 11 נצחונות, 4 תיקו והפסד בודד. החגיגות הגדולות יהיו אם הקבוצה תזכה בדאבל כאשר בגמר הגביע ממתינה לה אדמירה.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי