דמארי ירוויח בניו יורק רד בול 228 אלף דולר

דמארי. בינואר הוא חוזר לגרמניה?
דמארי. בינואר הוא חוזר לגרמניה? |

ארגון שחקני ה-MLS חשף את שכר השחקנים. מה עם בירנבאום ופילהאבר?

(גודל טקסט)

ארגון שחקני ה-MLS מפרסם באופן שנתי את משכורות השחקנים, דבר שהוא חסוי לחלוטין בשאר הליגות בעולם, וכך נודע היום כמה משתכר גם עומר דמארי שהושאל לניו יורק רד בול.

החלוץ הישראלי עדיין לא הצליח להתברג להרכב הקבוצה מהתפוח הגדול ולאחרונה אף היה פצוע, אבל נודע כי הוא בסך הכל ירוויח 228,499 דולר בתקופתו בארה"ב שעשויה להסתיים בינואר – את שארית שכרו משלמת רד בול לייפציג הגרמנית, ומדובר בסכום משמעותי יותר.

בפן המקצועי, דאמרי עשוי להיות משולב היום במשחק נגד פילדלפיה אוניון כאשר נותרו רק שלושה משחקים עד לסיום העונה הרגילה, לאחר שהתאושש מפציעה בירך. מאמנו ג'סי מארץ' אמר: "הוא נראה טוב באימון וייתכן שאשתמש בו. חשוב שיחזור לכושר לחלק הכי חשוב של העונה. הוא כישרון ואנחנו עדיין בונים עליו". 

 

דמארי. עדיין לא הצליח להרוויח את חולצת ההרכב

 

בין המרוויחים הגדולים בליגה הוזכרו קאקה (אורלנדו יוסטון) עם 7.16 מיליון דולר לעונה, סבסטיאן ג'ובינקו (טורונטו פ.צ) 7.11, סטיבן ג'רארד (לוס אנג'לס גאלקסי) 6.1 מיליון דולר ופרנק למפארד (ניו יורק סיטי) שמרוויח 6 מיליון.

 

אוהדי מכבי תל אביב והפועל ב"ש בוודאי תוהים כמה משתכרים שני השחקנים המבוקשים בליגת העל, סטיבן בירנבאום ובני פילהאבר.

 

קשר קנזס שמבוקש בבאר שבע מרוויח לא פחות מ-412,187 אלף דולר לעונה, סכום שספק אם ברקת תשלם לפילהאבר, בעוד בירנבאום שג'ורדי קרויף מנסה כבר מספר חודשים לצרף מרוויח רק 116,350 אלף דולר לעונה.

 

בירנבאום. השכר שלו קטן על מכבי תל אביב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי