החלום התרחק: חמד נפצע, ברייטון נכנעה 2:0 לשפילד

כיאל. שיחק 90 דקות
כיאל. שיחק 90 דקות | צילום: gettyimages

הפרמייר-ליג מתרחקת: השחפים יארחו את הגומלין בשני כשהם עם הגב לקיר

(גודל טקסט)

חלום העליה לפרמייר-ליג של תומר חמד ובירם כיאל מתרחק, אחרי שברייטון שלהם הפסידה 2:0 לשפילד וונסדיי במשחק הראשון בחצי גמר הפלייאוף.

 

אם לא די בתוצאה, הרי שהמזל גם בגד בשחפים. תומר חמד נפצע בדקה ה-39 והוחלף, ואחריו עוד שלושה מחבריו לא היו יכולים להמשיך והחל מהדקה ה-60 כריס יוטון נותר בעשרה שחקנים.

 

קנוקאר. הפצוע הרביעי של השחפים (GettyImages)

 

 

בצד השני, וונסדיי תירגמה את היתרון לניצחון בהפרש של שני שערים, אחרי שרוס וואלאס (45) וקיירן לי (73) הכניעו את סטוקדייל. שפילד חשבה שהיא עלתה ליתרון עוד מוקדם יותר, אך שער של פרננדו פורסטיירי בדקה ה-19 נפסל לאחר התייעצות בין השופט לקוון, שתחילה לא סימן על נבדל.

 

הינשופים עם מקדמה רצינית לגומלין (GettyImages)

 

רק בתחילת השבוע, ברייטון הייתה במרחק ניצחון במידלסברו מעליה אוטומטית לליגה הבכירה, אך תוצאת התיקו לא הספיקה לקבוצת של חמד וכיאל והם עברו לפלייאוף. עדיין נותר גומלין אצל ברייטון ביום שני, אך לאור מצבת הפצועים – שכנראה תכלול את תומר חמד – והפיגור הכפול, צמד הישראלים יצטרכו שהפעם המזל יהיה לצידם כדי לפגוש בעונה הבאה את מנצ'סטר יונייטד, ארסנל וצ'לסי.

 

הרכבים

שפילד: קיירן ווסטווד; גלן לובנס, גארי הופר, טום ליס, קיירן לי, אלכס לופס, ג'ק האנט, רוס וואלאס (מתיאס 67), דניאל פודיל, בארי בנאן, פרננדו פורסטיירי.

ברייטון: דייויד סטוקדייל, ברונו, קונור גולדסון (ליאם רוסניור 39), גורדון גריר, גאייטאן בונג; אנטוני קנוקאר, סטיב סידוול (ריצ'י טואוול 50), בירם כיאל, יירי סקאלאק; סם בלדוק, תומר חמד (ג'יימס ווילסון 39).

מהלך המשחק:

דקה 9

חמד נעצר בקורה: קרן של ברייטון, החלוץ הישראלי עולה גבוה ונוגח בעוצמה לפינה הרחוקה, אך המסגרת מקלקלת לליגיונר כיבוש.

דקה 19

רגע מעורר מחלוקת: כדור ארוך של ווסטווד, בזמן הבעיטה פורסטיירי בנבדל ברור, הופר ספק נוגע, הכדור ממשיך לפורסטיירי שכבר יצא מנבדל ומכניע את סטוקדייל. אך לאחר התייעצות מחליטים השופט והקוון כי הופר לא נגע, לכן היה נבדל. ונראה שהם צודקים.

דקה 39

חמד נפצע והוחלף: החלוץ מתח שריר בדקה ה-35, ניסה להמשיך, אך לא היה יכול ויצא. ג'יימס ווילסון נכנס במקומו.

דקה 45

0:1 שפילד: רוס וואלאס חתך מאגף ימין לכיוון המרכז ומ-28 מטרים שלח בעיטה שטוחה נהדרת לפינה השמאלית הרחוקה. סטוקדייל קצת איחר בזינוק, ושילם.

דקה 60

השחפים ב-10 שחקנים, בגלל פציעות: קנוקאר ספג פציעה לא קלה בברך ויצא על אלונקה, הוא השחקן הרביעי של ברייטון שיוצא בגלל פציעה ולכריס יוטון כבר לא נותרו חילופים.

דקה 73

0:2 שפילד: ברייטון בחיסרון מספרי ומשלמת על כך. הופר מכניס כדור טוב ללי, שמצידו מסתובב יפה ברחבה ונותן לכדור לעבור אותו אבל מספיק להשיגו, ומול סטוקדייל לא מתקשה למצוא את הפינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי