הפיתוי להשארת זהבי: יאיא טורה ושוויינשטייגר

מסע בין כוכבים
מסע בין כוכבים | צילום: Gettyimages

הכוכב הישראלי עושה קולות של עזיבה, ב-RF עלה שמם של הקשרים הוותיקים

(גודל טקסט)

התקשורת בסין עוסקת בעתידו של ערן זהבי. אחרי ה-0:2 על הנאן, בו חזר לכבוש עם השביעי שלו העונה, בסין מסתכלים קדימה. זהבי עצמו רמז על עזיבה אך במועדו יעשו הכל על מנת להשאירו.

 

באתר "סינה" אמר הכוכב הישראלי לגבי עתידו: "נראה מה יהיה בסוף העונה". לפי הסינים ראשי RF ינסו לעשות הכל להשאיר את ערן זהבי כאשר על הפרק חיזוק משמעותי של כוכבים ושדרוג משכורתו.

 

 

הנהלת RF הבטיחה לזהבי חיזוק ובנוסף להשוות את כל ההצעות שיקבל כדי שיישאר בקבוצה. לשחקן הישראלי יש חוזה לעוד שנתיים במועדון.

 

שני שמות שהועלו בסין ועשויים להגיע לגוואנגז'ו הם אלו של יאיא טורה שלא מוצא את עצמו אצל פפ גווארדיולה וגם זה של בסטיאן שוויינשטייגר הוותיק. שני שחקנים שיכולים לספק לקבוצה את מה שחסר לה כרגע לצד לא מעט ניסיון ולמעשה לשחרר את זהבי קדימה.

 

במועדון יעשו הכל כדי להשאירו (גוואנגז'ו, רשמי)

 

סגן נשיא גוואנגז'ו, הואנג שנגואה, אמר: "אתם שומעים שזהבי מתלונן ודורש כל מיני דרישות, אבל אני רואה שהוא מאוד תחרותי ורוצה שהקבוצה שלנו תצליח ותתקדם. התביעות שלו הן לחזק את המועדון וזה לגיטימי. הוא רוצה להיות מסוגל להוליך את הקבוצה להישגים והוא חייב עוד שחקנים שיחזקו אותו. יש לו אחריות. הוא סוג של מנהיג".

 

גם מאמן הקבוצה, דראגן סטויקוביץ', מרגיש שעתידו תלוי גם בשאלה האם זהבי ימשיך או לא. הוא ערך שיחות עם זהבי על מנת לנסות לשכנע אותו להישאר והבטיח לו שההנהלה מוכנה לסייע לו בכל דבר.

 

סוכנו הבעייתי של טורה, דמיטרי סליוק, אומנם טוען שטורה יישאר בסיטי עד הקיץ הקרוב בו הוא מסיים את חוזהו, אבל נראה שבחלון ההעברות הקרוב כמה קבוצות סיניות ינסו להחתימו.

 


יסייע לזהבי? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי