זהבי הפך לשגריר שלום בספורט של מרכז פרס

פרס וזהבי
פרס וזהבי | צילום: דני מרון

קפטן הנבחרת העניק אימון ראווה לילדים והשיק קמפיין תרומות מיוחד

(גודל טקסט)

ערן זהבי התארח הבוקר (ראשון) במרכז פרס לשלום וקיים אימון ראווה עם ילדים ישראלים ופלסטינים, שחקני נבחרת השלום של מרכז פרס.

 

כוכב גוואנגז'ו וקפטן הנבחרת קיבל את המינוי כ"שגריר שלום  בספורט" כשציינו את מעורבותו בקידום הספורט.

 

שגריר סין בישראל ג'אן יונג-סין נכח אף הוא בטקס בו הושק גם פרויקט "שווים" לאיסוף תרומות מזון לנזקקים לערב ראש השנה אותו מוביל זהבי בשיתוף עמותת פתחון לב.

 


זהבי באימון הראווה (דני מרון)

 

"הפרס הזה אומר כל כך הרבה לילדים, גם לישראלים וגם לסינים, על כל העבודה הנהדרת שאתה עושה", אמר פרס לזהבי. "בעיני כדורגל זו דרך נהדרת. פיו פיו הוא סמל לשלום. זו פעם ראשונה שיש מערכת יחסים נפלאה בינינו לסין וזה בזכותך, אתה עושה זאת כמחנך, כל הכבוד לך. תודה רבה גם לשגריר על החברות ותודה לילדים על כך שהם משחקים כדורגל".

 


הולם אותו? (דני מרון)
 

זהבי התרגש מאוד מהמחווה: "זה כבוד ענק להיות כאן ולהיות ממונה לשגריר של שלום. אני רואה את המינוי הזה כאתגר כי אני כבר לא מייצג רק את עצמי אלא את כלל מדינת ישראל ומבטיח למלא את התפקיד על הצד הטוב ביותר. אנחנו כשחקני כדורגל חייבים להוות דוגמא עבור ילדים ולהבהיר להם כי לא משנה מאיזה דת וגזע הם, לכולם יש מקום על מגרש הכדורגל. יש לי מחויבות גדולה על הכתפיים ואני מתכנן לעמוד בה".


 

"שלום וסובלנות הם הדרך לקידום השלום ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מאשר דרך הכדורגל", אמר שגריר סין בישראל ג'אן יונג-סין ופנה לזהבי: "אתה מסמל עבורי את הצעד הבא ביחסים בין ישראל לסין, שהינם בשיאם כיום. אני מאחל לך הצלחה רבה על המגרש".



שגריר גם בסין (דני מרון)

 


זהבי עם פרס (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי