זהבי עשוי להרוויח 12 מיליון יורו באברגרנאדה

ירוויח סכום עתק
ירוויח סכום עתק | צילום: גוואנגז'ו

החלוץ מעוניין לחצות את הכביש ונפגש עם ראשי האלופה, שתשלם 25 מ' דולר

(גודל טקסט)

העונה בסין כבר מתקרבת בצעדי ענק לקו הסיום. פגרה ארוכה תהיה במזרח, עד מארס, אבל העסקאות שיתחרשו מסביב כבר נרקמות ממש בימים אלו.

 

אחרי ההצלחה הגדולה שלו בתחילת הדרך בקדנציה במזרח, במדי גוואנגז'ו RF, נדמה שערן זהבי בשל לצד הבא במדינה. לספורט1 נודע כי הכוכב הישראלי זוכה להתעניינות מהאלופה המקומית, גוואנגז'ו אברגראנדה.

 

 

זהבי ונציגי גוואנגז'ו הבכירה נועדו בפגישה בעיר וקפטן נבחרת ישראל הביע עניין במעבר לקבוצה הגדולה בעיר. "זהבי החליט שהוא רוצה להתקדם לקבוצה גדולה יותר", אמרו בסביבתו.

 

המאמן לואיס פליפה סקולארי שלא צפוי להמשיך, גם כן הביע נכונות לצרף את זהבי, אך גם במידה ומרצ'לו ליפי ייכנס לתפקיד גוואנגז'ו היא זו שצפויה לזכות בשירותיו כשהצוות המקצועי של המועדון הגדול בסין גם הוא הביע נכונות במעבר.

 

זהבי יזכה לשדרוג נכבד בשכרו שנעמד ב-5.5 מיליון יורו ויקפוץ ל-12 מיליון יורו בעונה. מחיר הרכישה מ-RF יעמוד על סכום שינוע על 20-25 מיליון יורו. "ערן אוהב את החיים בגוואנגז'ו, העובדה שהתאקלם היטב בסין רק גורמת לו לרצות להתקדם אבל מעבר לאברגראנדה יכול להשאיר אותו בעיר שהוא כבר רגיל אליה", אמרו בסביבתו.

 


RF קטנה עליו (גוואנגז'ו, רשמי)

 

גוואנגז'ו RF רכשה את זהבי ממכבי תל אביב עבור 8 מיליון דולר והחלוץ הישראלי כבש 11 שערים עד כה בסין. לישראלי חוזה לשנתיים נוספות, כך שאברגראנדה תיאלץ לפתות את היריבה העירונית בסכום נכבד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי