חזר להיות מועמד: גרנט בין האפשרויות של לגיה

יגיע לפולין? גרנט
יגיע לפולין? גרנט |

אלופת פולין פיטרה את מאמנה ושמו של הישראלי עלה. יפגוש את ריאל?

(גודל טקסט)

האם אברהם גרנט יחזור בקרוב לאמן ברמת המועדונים, ואף ישוב לעמוד על הקווים במסגרת ליגת האלופות? על פי דיווחים בתקשורת הפולנית, המאמן הישראלי הוא אחד המועמדים לקבל את המשרה בלגיה ורשה.

אלופת פולין פיטרה לאחרונה את מאמנה בסניק האסי, זאת עקב הפתיחה הרעה לעונה (9 נקודות ב-9 מחזורים, 10 מהפסגה, ותבוסה 6:0 לדורטמונד בפתיחת ליגת האלופות). אגב, האסי הבין זאת דרך הטוויטר, שם כתב נשיא המועדון כי המאמן מפוטר.

כעת, אם כן, מחפשת לגיה ורשה מחליף להאסי ואחד השמות שעל הכוונת, לפחות לפי הדיווחים, הוא זה של אברהם גרנט. חשוב לזכור, כי הישראלי מדריך בשנים האחרונות את נבחרתה של גאנה וכלל לא בטוח שבהתאחדות הנ"ל יסכימו לאפשר לו לאמן במקביל גם קבוצה.

אם יזכה להזדמנות לאמן את לגיה, אז גרנט יחזור להדריך גם במסגרת ליגת האלופות. כאמור, האלופה הפולנית חטפה תבוסה כואבת מדורטמונד במחזור הראשון, זאת למרות האווירה המדהימה שיצרו אוהדיה. בהמשך תפגוש לגיה גם את ריאל מדריד הגדולה וכן את ספורטינג ליסבון.

קבוצתו האחרונה של אברהם גרנט הייתה פרטיזן בלגרד, ממנה התפטר במאי 2012. כזכור, לפני כן הדריך הישראלי גם בווסטהאם, פורטסמות' וכמובן בצ'לסי, אותה הוליך עד לגמר ליגת האלופות במוסקבה (הפסד למנצ'סטר יונייטד בפנדלים).


יחזור לעמוד על הקווים בליגת האלופות? (gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי