יחכו לו? גרנט לא יאמן את גאנה ביום הכיפורים

גרנט
גרנט | צילום: AFP

הכוכבים השחורים מתארחים בדרום אפריקה. עוזרו של הישראלי ידריך

(גודל טקסט)

אברהם גרנט החליט שלא להדריך מחר (שלישי, 20:00) את נבחרת גאנה במשחק ידידות נגד דרום אפריקה, מפגש שנקבע להתקיים במהלך יום הכיפורים.

 

גם בעבר נהג המאמן, שאימן לא מעט מעבר לים, להיעדר ממשחקים ביום הנחשב הקדוש ביותר ליהודים. כשאימן את ווסטהאם ב-2010, החמיץ את ההתמודדות של הפטישים נגד סטוק שהסתיימה ב-1:1. "התנהגות האוהדים נגעה לליבי. התמיכה של הבעלים, ההודעות שקיבלתי והמחויבות של הצוות והשחקנים הן באמת מיוחדות", סיפר אז.

 

 

כעת גרנט מצוי בלחץ גדול בגלל שסיים רק ב-0:0 את משחק המוקדמות המונדיאל 2018 של גאנה בבית מול אוגנדה. הפרשנים במדינה טענו שהנבחרת של גרנט יותר מדי צפויה וצריכה לשחק נגד יריבות חזקות. סוכני ההימורים בגאנה הורידו את סיכויי הכוכבים השחורים להעפיל למונדיאל ל-35 אחוז בלבד, בהחלט לא משהו שבאקרה יסכימו לקבל בשקט.

 

בתגובה לאתר ספורט1 הסביר אברהם גרנט: "כמו שעשיתי בצ'לסי ו-ווסטהאם, בוודאי שאני שומר על יום כיפור". והוא ממש לא הישראלי הראשון שנדרש להחלטה מול אירוע ספורט בו היה אמור לקחת חלק.

 

אבי כהן ז"ל שיחק במהלך יום זה במדי ליברפול ולאחר מכן אף הביע חרטה. חיים רביבו צעד מהאיצטדיון לבית הכנסת בוויגו כששיחק במועדון מהליגה הספרדית. מאמן נבחרת גאנה ישמור על המסורת האישית שלו מהעבר או על נבחרתו מהספסל?

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי