מכבי ת"א ובית"ר סימנו את הקשר משה פרץ

מגלים בו עניין
מגלים בו עניין | צילום: קולורדו מסה

הישראלי בן ה-22 שצמח במחלקת הנוער בבית וגן מככב בקולורדו

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מסמנת כבר זמן רב את הבלם האמריקאי סטיב בירנבאום, אך לספורט1 נודע ששחקן נוסף מליגת המכללות האמריקנית נמצא בפנקס של ג'ורדי קרויף. הקשר ההתקפי בן ה-22 משה פרץ סומן על ידי הצהובים כמו  גם אצלן בית"ר ירושלים שעוקבת אחרי הקשר שצמח במחלקת הנוער שלה.

 

פרץ כאמור גדל במחלקת הנוער של בית"ר ירושלים, עבר להתגורר בארצות הברית כבר בגיל 19, עוד בטרם זכה לטעום הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת.

 

 

בשנתיים האחרונות, כבש הקשר 18 שערים ובישל 27 פעמים במדי קולורדו מסה מאבריקס מליגת המכללות השניה, כשכבר בסוף העונה שעברה זכה להתעניינות מקבוצת דנבר מליגת ה-MLS הבכירה. הסטטיסטיקה שלו עומדת על 6 שערים וחמישה בישולים אשתקד כשהשנה שיפר את ממוצע האסיסטים שלו עם עשרה בישולים ושלושה שערים עד כה. ב-12 בנובמבר עתיד להתחיל טורניר ה-NCAA, טורניר המכללות הבכיר כשקולורדו מגיעה עם מאזן של 13 ניצחונות, 4 הפסדים ו-3 תוצאות תיקו.

 

יש לציין, שפנייה רשמית אל השחקן ונציגיו לא נעשתה, אך גישושים נעשו בסביבת ראשי הקבוצה מהמכללות. בליגת ה-MLS  הוא יוכל לזכות בחוזה ראשוני ואם יצטרף לאחת הקבוצות בישראל ויגיע כבשל יותר, יוכל להרוויח חוזה גבוה יותר.  

 

בסגל של קולורדו נמצא ישראלי נוסף, רועי אברג'יל שהגיע מבאר שבע וכבש 14 שערים בעונה שעברה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי