ממשיכים להפציץ: 2:4 לביטון וסלטיק לפני ב"ש

גריפית'ס. הכושר שלו חייב להדאיג את באר שבע
גריפית'ס. הכושר שלו חייב להדאיג את באר שבע |

הסקוטים נראים נהדר לפני פלייאוף האלופות, רק 2:2 לברייטון, ניצחון זלצבורג

(גודל טקסט)

סלטיק, שתתארח אצל הפועל באר שבע ביום שלישי בגומלין פלייאוף ליגת האלופות, ניצחה 2:4 בחוץ את סט. ג'ונסטון  ונותרה מושלמת (שש משש) אחרי שני משחקים בליגה הסקוטית.

 

ניר ביטון פתח בשורות הירוקים לבנים, המחזיקים ביתרון של 2:5 על שחקניו של ברק בכר מהמשחק בסלטיק פארק, ורשם 60 דקות. כמו כן קיבל צהוב.

 

 

לי גריפית'ס שכיכב מול באר שבע עם צמד ובישול הסתפק הפעם בשער ובישול לג'יימס פורסט. סקוט סינקלר והמחליף ראיין כריסטי השלימו.

 

סלטיק כבר הובילה בבטחה 0:3, אלא שהמארחת ניצלה את יציאתם של ביטון וגריפית'ס, סגרה ל-3:2 מפנדל של דני סוונסון וסטיב מקלין. ממש בתוספת הזמן בעוד סט. ג'ונסון לוחצת להשוות הצליחה קבומתו של ברנדון רוג'רס להשיג את השער הרביעי.

 

רדינג – ברייטון 2:2

 

בירם כיאל השלים 90 דקות בתיקו 2:2 של ברייטון בחוץ עם רדינג. תומר חמד נכנס רק בדקה ה-86 ולא הצליח להכריע את ההתמודדות לטובת השחפים.

המקומיים עלו ליתרון כבר בדקה ה-2 מרגליי סוויפט, אבל ברייטון הפכה את התוצאה בעזרת שער עצמי של ואן דן ברג ועוד כיבוש של נוקארט בדקה ה-46. רדינג חזרה למשחק כעבור עשר דקות משער של מקשיין והתוצאה נשמרה עד הסיום. אחרי ארבעה מחזורים השחפים במקום השני עם 8 נקודות, כשגם פולהאם ו-וולבס עם מאזן דומה.

 

 – רד בול זלצבורג גברה 1:3 על מאטרסבורג. מונאס דאבור השלים 90 דקות במדי המנצחת, שתפגוש ביום רביעי הקרוב את דינמו זאגרב בפלייאוף ליגת האלופות (1:1 במשחק הראשון בקרואטיה).

 

– לוגאנו של אופיר מזרחי נכנעה 4:1 לבאזל. הקשר הישראלי הוחלף בדקה ה-66.

 

 – ויטסה ארנהיים ניצחה 0:1 את רודה בחוץ. שרן ייני שיחק 90 דקות.

 

 – אמיר עגייב כבש צמד במחזור הפתיחה של הליגה הקפריסאית. אומוניה ניקוסיה ניצחה 1:3 את ארמיס אראדיפו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי