סייף: רוצה לשחק בנבחרת ארצות הברית

סייף. אבא המנוח היה מבין את ההחלטה שלי למרות שדחף לכיוון ישראל
סייף. אבא המנוח היה מבין את ההחלטה שלי למרות שדחף לכיוון ישראל |

בראיון בבלגיה הכחיש הקשר כי הסיבה קשורה להתעלמות של אלישע לוי

(גודל טקסט)

"אני יודע שנבחרת ארצות הברית עוקבת אחרי ואני מצפה לטלפון מהמאמן יורגן קלינסמן", כך אמר קני סייף קשר גנט, "אם ארצות הברית תקרא לי אני אבוא".

סייף בן ה-22 שבישל שער ב-0:3 על זולטה וארחם התראיין לכמה אתרים בבלגיה והוסיף: בארצות הברית נולדתי, בישראל גדלתי ואני אוהב את שתי המדינות אבל זה טוב לקריירה שלי לשחק בנבחרת האמריקאית". הקשר גילה שאביו המנוח דחף אותו לפני מותו לשחק עבור ישראל והוסיף: "אני בטוח שאבא היה מבין אותי כיום ומכבד את החלטתי".

קשר גנט, שכבש כבר שני שערים העונה בכל המסגרות, הכחיש שהבחירה המתכוננת בארצות הברית נובעת מכך שאלישע לוי לא זימן אותו לסגל ישראל לקראת מקדוניה בחוץ (1:2)  וליכטנשטיין בבית (1:2) אבל לא הסתיר את אכזבתו. סייף דווקא שיחק בשני משחקי ההכנה שהתקיימו לפני תחילת הקמפיין הנוכחי מול סרביה וקרואטיה אבל מאז לא ראה דקה.

סייף. "אני החייל הרביעי בהיסטוריה שמשחק בחו"ל" (אודי ציטיאט)

"מוזר שאני כובש בליגה ובליגה האירופית ועדיין לא מקבל זימון, זה לא פייר", אמר סייף.

בבלגיה התלהבו מהקשר הצבאי של סייף והבליטו את דבריו. "בכל פעם שאני מסיים את העונה בבלגיה אני משרת בצבא חמישה חודשים, כי אני צריך למלא שלוש שנים", סיפר קשר גנט, "אני מסתפר ושונא את זה, אבל מה אני יכול לעשות. אני הכדורגלן הרביעי בהיסטוריה שקיבל אישור לשחק בחו"ל כל עוד הוא חייל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי