שער בכורה לדאבור, רק 0:0 לכיאל וחמד

דאבור. שער רשמי ראשון באוסטריה
דאבור. שער רשמי ראשון באוסטריה | צילום: Getty

חלוץ זלצבורג מצא את הרשת נגד סט. פולטן. ברייטון מעדה במחזור הראשון

(גודל טקסט)

ברייטון סיימה ב-0:0 בחוץ מול דרבי במסגרת המחזור הראשון בצ'מפיונשיפ. תומר חמד ובירם כיאל פתחו בהרכב השחפים, החלוץ הוחלף בדקה ה-73, הקשר השלים 90 דקות וספג צהוב. עם זאת מדובר בתוצאה טובה עבור שחקניו של כריס יוטון משום דרבי גם יריבה ישירה למאבק על העלייה לפרמייר-ליג וגם היתה זאת שכפתה 1:1 בברייטון במחזורי הסיום בעונה שעברה ומנעה מחמד וכיאל להשיג את הכרטיס האוטומטי לפרמייר-ליג.

 

 מואנס דאבור פתח בהרכב זלצבורג במסגרת המחזור השלישי מול סט. פולטן ובדקה ה-33 כבש את שערו הראשון העונה לאחר שנהנה מבישול של ג'ונתן סוריאנו. דאבור, שפתח כקשר קדמי מאחורי החלוץ, הוחלף בדקה ה-65, חמש דקות לאחר שקבוצתו עלתה ל-0:2 והשיגה ניצחון ראשונה העונה לאחר תיקו הפסד בשני מחזורי הפתיחה.

 

טוטו תמוז פתח בהרכבה של הונאן, נועלת טבלת הליגה הסינית השנייה, שנוצחה 3:1 על ידי צ'ינגדאו, השלישית בטבלה. תמוז שהשלים 90 דקות בישל את השער של הונאן בדקה ה-34 שקבע 0:1 אבל בסיום התברר שהיה הזה שער הכבוד.  שנחאי שנקסין, המדורגת 15, ניצחה במקביל 1:3 את ווהאן עלתה מעל הקו האדום ופתחה פער של 14 נקודות מתמוז וחבריו, כשנותרו תשעה מחזורים לסיום.

 

הונאן ותמוז מפסידים 3-1 בחוץ לצ'ינגדאו, רחוקים 14 נק' מהנצלות
בסיום המשחק הודו טוטו וחבריו לאוהד הקבוצה היחיד שהגיע pic.twitter.com/M77fajkng4

— Roy T (@RoyTLuo) August 6, 2016

 

שרן ייני ישב 90 דקות על הספסל של ויטסה ההולנדית שניצחה 1:4 את ווילם טוויי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי