"איך ערן זהבי יסיים כמלך השערים ככה?"

זהבי. עדיין לא הבקיע העונה
זהבי. עדיין לא הבקיע העונה | צילום: אתר הליגה הסינית

בסין דנים ביכולתו של כוכב גוואנגז'ו: "לא אותו שחקן". החלוץ: "עוד אכבוש"

(גודל טקסט)

גוואנגז'ו RF נהנית מפתיחת העונה הטובה ביותר שלה בחמש השנים האחרונות, והיא מצליחה לעשות זאת גם ללא תרומה משמעותית מצד הכוכב הגדול שלה, ערן זהבי.

 

הכוכב הישראלי לא מצא את הרשת במחזור הפתיחה, הבוקר רשם החמצה מזעזעת במצב של 0:0 יאטאי ובתום 180 דקות העונה בסין זהבי עדיין ללא שער או בישול.

 

 

ביולי 2016 הגיע ערן זהבי לסין ובמהרה הפך לאחד הכוכבים הגדולים בליגה שכוללת סופרסטארים עולמיים, ועל כן הציפיות ממנו העונה היו גבוהות במיוחד והוא אף הוכתר על ידי מאמנו כמועמד בכיר לתואר מלך השערים.

 

בסיום המשחק כתב ערן זהבי באמצעות עמוד האינסטגרם: "מבטיח לכם שגם הגולים יגיעו. מודה לחברי הקהילה שהגיעו למשחק, עודדו עם דגלי ישראל ושירי פורים. חג שמח".

 

 

ניצחון חשוב , מבטיח לכם שגם הגולים יגיעו , תודה רבה לקהילה בגוואנגזו שהגיעו למשחק עודדו עם דגלי ישראל ושירי פורים , חג שמח לכולם

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on

"מה קורה עם מכונת הירי המדויקת בסין?", תהו שדרי המשחק בסין ובתקשורת אף נטען כי "גוואנגז'ו אמנם מסתדרת בינתיים בלי זהבי, אבל היא צריכה אותו. איך הוא יתמודד ככה על מלכות השערים?".

 

גם בסין תוהים מה עובר על זהבי
"זהבי ממשיך להחמיץ,איך הוא יתמודד ככה על נעל הזהב?"
"זהבי בדכאון?הקבוצה עדיין צריכה אותו למרות שמצליחה בלעדיו" pic.twitter.com/OMRYrh3UK6

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) March 12, 2017

באתר "סינה" נכתב: "אחרי שתי ההחמצות של זהבי במחזור הראשון, כל העיינים היו נשואות והוא שוב פספס. זו לא רק היכולת שלא השביעה את רצון האוהדים. זהבי במתכוון ירד למרכז הקישור כדי להתשחרר מהשמירה עליו, אבל הרגל שלו לא הייתה מאופסת. את ההזדמנות הכי טובה שלו באחד על אחד הוא החמיץ. כרגע זה נראה שיש פער גדול בין זהבי של השנה שעברה להשנה. אם הוא ימשיך ככה הקבוצה תתגעגע ליכולתו בעונה שעברה".

גם מאמנו של זהבי, דראגן סטויקוביץ', התייחס בסיום להחמצותיו: "לא צריך לשפוט אותו רק על כיבוש שערים. הוא עשה מאמצים גדולים כדי לסייע. היתה לו הזדמנות לכבוש, אבל יש בעיה בכר הדשא כפי שכבר אמרתי בעבר. הכדור קופץ וזה משפיע על יכולתו. אנחנו מקווים לעזור לו להתרגל למשטח ולחזור ליכולת המדהימה משנה שעברה"

גיבור הניצחון, השוער שנג יוליי אמר אחרי המשחק: "עבדנו קשה כל השבוע כדי להתמודד מולם, חששנו מהם. זו התחלה מצוינת לעונה עם שני נצחונות, אנחנו מרוצים מאוד. שיחקנו טוב והגענו להרבה הזדמנויות". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי