גוואנגז'ו RF מתכננת להציע לזהבי חוזה חדש

| צילום: אתר הליגה הסינית

הישראלי גורר התעניינות רבה ובמועדון הסיני לא מסתכנים. גם רנאטיניו ישאר?

(גודל טקסט)

אינספור שמועות צצו לגבי המשך הקריירה של ערן זהבי, אלא שגוואנגז'ו RF מתכננת לעצור אותן אחת ולתמיד. 

לפי דיווחים, במועדון הסיני הצנוע מתכוונים לעשות שינויים רבים מבחינת הסגל, אבל עושים לא מעט מאמצים בכדי לשמור על הכוכב הישראלי שיקבל חוזה חדש בו תשודרג משכורתו. 

שמו של זהבי שהגיע רק הקיץ לגוואנגז'ו קושר כבר ללא מעט קבוצות בסין, כשגם ההתעניינות באירופה לא פסקה. למרות זאת, בתקשורת הסינית לא משוכנעים כי RF תעשה את המהלך בגלל שהוא נמצא במועדון חצי שנה בלבד, מה שעלול ליצור מתיחות בינו לבין שאר השחקנים.

זהבי הגיע לגוואנגז'ו ביוני האחרון והשאיר חותם כמעט מיד. הכוכב הישראלי לבד את המדים הכחולים 19 פעמים בלבד, אך הספיק לכבוש 17 שערים ולעזור ל-RF להגיע עד לחצי גמר הגביע הסיני ולסיים במקום השישי בליגה. גם היריבה העירונית הגדולה אברגראנדה, זכתה להכיר אותו מקרוב כשרשם שער ובישול מולה בניצחון 1:2 בליגה.

סוף לשמועות: זהבי נשאר בר&פ, הקבוצה הסכימה לשדרג את החוזה
רנאטיניו וג'אנג יון-סו נשארים
בלם זר חדש הוחתם, סבנסון ישוחרר
אולנארה בדרך חזרה pic.twitter.com/osO93mpHZS

— Roy Tadmor (@RoyTLuo) November 26, 2016

בנוסף, למרות הידיעות על כך שרנאטיניו עשוי לעזוב לויסל קובה מהליגה היפנית, בגוואנגז'ו לא מוכנים לוותר גם עליו וציינו שהוא וזהבי לא יעזבו. הברזילאי היה בן הזוג המועדף על זהבי על כר הדשא, ושיתוף הפעולה ביניהם הוליד שערים רבים לקבוצה. ביחד הם כבשו לגאוונגז'ו 20 שערי ליגה. הקשר בן ה-28 התפרסם ביפן בה שיחק ארבע עונות במדי קווסאקי פרונטלה וכבש 37 שערים ב-104 משחקים. 


ראנטיניו וזהבי. ימשכיו לשתף פעולה? (אתר הליגה הסינית)

לפי הדיווחים בסין, RF לא מתכוונת להשאיר את שני שחקני החיזוק המאכזבים שלה גוסטב סוונסון ואפוסטלוס יואנו. לעומת זאת, החלוץ הניגרי ארון סמואל שחזר מהשאלה בצסק"א מוסקבה, אך לא שיחק ממאי, עשוי להישאר אם לא תימצא לו קבוצה אחרת. יש לו שש הופעות ושני שערים בנבחרת ניגריה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי