ברייטון נראית כמי שנכנסת למשבר אחרי הפסדה לנוטינגהאם אתמול 3:0. האדרספילד הפסידה אף היא לניוקאסל, שפתחה פער בצמרת. בירם כיאל לא שיחק אתמול בעוד שתומר חמד נכנס ל-19 דקות אחרונות.
המאמן כריס יוטון נשאל בסיום בין היתר על בירם כיאל, שחקן העונה שעברה בברייטון, שהעונה לא דומיננטי אחרי שחזר מפציעה ארוכה ולא משתלב בהרכב. יוטון אמר שכיאל מתקשה לחזור אחרי שהיה חסר 14 שבועות. הוא פתח רק פעמיים מאז ינואר.
יוטון אמר: "כיאל עדיין חזק בתמונה. יש עוד מספיק משחקים עד לסיום העונה ואני מאמין שהוא ישחק תפקיד חשוב. כרגע מבחינה פיזית האחרים מקדימים אותו. בירם חזר לכושר בסך הכל". לגבי ההפסד, שלח המאמן האשמה לצוות השיפוט: "השער הראשון שלהם היה מעמדת נבדל".
ברייטון רשמה כבר הפסד שני רצוף, שמצטרף לזה בשבוע שעבר לניוקאסל 2:1. המשחק הבא שלהם יהיה נגד רות'רהאם יונייטד החלשה שמדורגת אחרונה ולמעשה ירדה ליגה.
מה דעתך על הכתבה?