מרציאנו: כיף לי כאן. זו הפתיחה שחלמתי עליה

אופיר מרציאנו
אופיר מרציאנו | צילום: GettyImages

השוער שותף לשיא הספיגות הנמוך בבריטניה העונה. איך הוא פירגן לניר ביטון?

(גודל טקסט)

שוער היברניאן אופיר מרציאנו סייע לקבוצתו להחזיק בשיא מיוחד של כמות הספיגה הכי נמוכה העונה – שבעה שערים בלבד. 

"אני מודה שההתחלה שלי בקבוצה היתה חלומית", אמר בראיון ל"דיילי רקורד". אחרי שנה גרועה בה נכשל במוסקרון ולא שיחק כמעט כדורגל מרציאנו חוזר ועשוי להיות אחד המועמדים לעמוד בשער הנבחרת. "זה טוב שיש לנו את הרקורד הכי טוב בהגנה בבריטניה. על זה חלמתי כשהגעתי לכאן. רציתי שתהיה לי עונה טובה ולספוג כמה שפחות שערים. הקרדיט לא מגיע רק לי אלא לכל הקבוצה החל מהחלוצים ועד למגינים. זה מדהים איך אנחנו משתתפים כולם במשחק ההגנתי". 

 

ביום שישי היברניאן תשחק בחוץ באחד המשחקים הקשים של העונה מול דאנדי יונייטד. אם תנצח תפתח פער של שש נקודות על היריבה שלה בטבלה. מרציאנו אמר על המשחק: "הוא חשוב מאוד, אבל הליגה עוד ארוכה מאוד. אנחנו מכבדים כל יריבה. הפער שפתחנו עליהם מביא לנו ביטחון, אבל כל משחק חשוב. בתוך שבועות הכל יכול להשתנות". 

מרציאנו מספר על כך שהוא ביחסים טובים עם ניר ביטון. הסוכן של שניהם הוא דודו דאהן וידוע שיש לו קשרים טובים עם ניל לנון כשאימן את סלטיק. השוער הוא אורח כבוד של ביטון במשחקי גביע האלופות. "אני תומך בו והוא תומך בי. היברניאן מועדון שהיה רגיל לשחק נגד קבוצות כמו סלטיק וריינג'רס", אמר. 

ניר ביטון. ביחסים טובים עם מרציאנו (GettyImages)

באשר לביטון הוא עדיין לא הצליח להחזיר לעצמו את המקום בהרכב הפותח של סלטיק. לפי ידיעות בסקוטלנד, הוא טוען שהסקוטים התייחסו יותר מדי ברצינות לתקרית שהייתה לו כשנזרק מנבחרת ישראל. למרות שאלישע לוי הצהיר שהוא לא הרחיק אותו לצמיתות מהנבחרת וישקול לפי יכולתו בסקוטלנד, פירסמו שיש ספקות באשר ליכולת של ביטון לעמוד במשמעת קבוצתית. סוכנו דאהן אמר אחרי התקרית שלביטון לא היה מעולם תאקל עם אף מאמן והוא שחקן עם אחראי. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי