הנשיקה הלוהטת של מסי ורונאלדו לפני הקלאסיקו

מסי ורונאלדו
מסי ורונאלדו | Gettimages

וגם: הליגה ההולנדית עם הודעה תקדימית, עומר אצילי שוב מחוץ לסגל גרנאדה, הבריתה בהפתעה לבתו של רועי קהת, האתגר החדש של מאור בוזגלו והמשימה של ערן זהבי

(גודל טקסט)
20:00: שופטי וידאו בליגה ההולנדית החל מעונת 2018/19


בצל שערוריות השיפוט בליגת האלופות, הודיעה היום ההתאחדות ההולנדית שתתחיל להשתמש בשופטי טלוויזיה שיסייעו לשופט על המגרש באירועים מעוררי מחלוקת. השינוי בליגה המקומית יחל מעונת 2018/19. גם הליגה הצרפתית הודיעה שתשתמש בשופטי טלוויזיה במשחקי הפלייאוף, וכעת נשאר לראות אם עוד ליגות יעשו צעד דומה.


18:45: הנשיקה הלוהטת של רונאלדו ומסי


לקראת הקלאסיקו שייערך בסנטיאגו ברנבאו ביום ראשון הקרוב, בברצלונה הופתעו העוברים ושבים לראות ציור גראפיטי של נשיקה לוהטת בין כוכב ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו ליריבו מברצלונה ליאו מסי. מי שאחראי לדבר הוא אמן גראפיטי מוכר בבירת קטאלוניה שמכונה "טי. וי. בוי", שצייר את היצירה בלילה שבין רביעי לחמישי.


 

"El Amor es ciego" Instalación urbana en Paseo de Gràcia / Plaça Catalunya, Barcelona para el día de Sant Jordi. #LeoMessi #CristianoRonaldo #diadelosenamorados #santjordi #elamoresciego #loveisblind #barcelona #arteurbano #urbanart #streetart

A post shared by TVBOY (@tvboyofficial) on



 

¿Preparados para el día de Sant Jordi? Leo Messi y Cristiano Ronaldo en "El Amor es Ciego". #arteurbano #PaseodeGràcia #PlazaCatalunya #Díadelosenamorados #Díadellibro #SantJordi #LeoMessi #CristianoRonaldo #Barça #Madrid #StreetArt #Barcelona #libro #rosa #tvboy #tvboyofficial

A post shared by TVBOY (@tvboyofficial) on



18:07: אצילי שוב מחוץ לסגל גרנאדה

לקראת המשחק הקשה נגד סביליה ברמון סאנצ'ס פיחואן (שישי, 22:00), פרסם מאמן גרנאדה טוני אדאמס את הסגל למשחק. עומר אצילי שוב לא יתלבש למשחק, בנוסף לפנאגיוטיס קונה היווני ופרנק טבאנו הצרפתי.



Lista de 18 convocados por Tony Adams para el #SevillaGranadapic.twitter.com/Lkmr3he5h5

— Granada C.F. (@GranadaCdeF) April 20, 2017


15:49: בריתה בהפתעה במכבי חיפה

היום (ה'), לאחר אימון הבוקר, הופתע קשר מכבי חיפה, רועי קהת, כאשר למתחם האירועים הגיעה אשתו של השחקן, גיל קהת, יחד עם התינוקת הטריה וזאת על מנת לחגוג את הולדת הבת יחד עם שחקני הקבוצה והצוות המקצועי.


לאתר הרשמי של הקבוצה אמר רועי קהת: "תודה רבה לכל מי שאירגן את החגיגה לכבודנו, במיוחד לרפי, עובד ולשאר עובדי המועדון שהיו אחראים על כך. הייתה לנו הפתעה משמחת ומהנה מאוד, מעריכים ואוהבים את המשפחה הזאת, רועי, גיל וסיאל".


בריתה בהפתעה לסיאל קהת. צילום: אתר מכבי חיפה



15:17: זהבי כבר מתכונן

גוואנגז'ו RF היא הפתעת הליגה בסין. הרי מי ציפה ממנה לראשות הטבלה? אף אחד חוץ מערן זהבי שרוצה להמשיך ולשמור על קבוצתו במירוץ עד הסוף.

 

Last training , important game tomorrow ! ⚽️

A post shared by Eran Zahavi (@eranzahavi) on



13:53: האתגר החדש של בוזגלו

מאור בוזגלו ידוע באתגרים החדשניים שלו. הפעם כוכב הפועל באר שבע בחר במשימה קשה ומעניינת.

 

Behind the goal challenge – גם אתם יכולים להבקיע מאחורי השער ? צלמו, תייגו ותאתגרו הלאה #MB11

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on




12:59: בכר מגיע למילואים

ברק בכר החל את שירות המילואים שלו ודאג לעלות תמונה ישר מהבסיס.

התחלנו לעבוד! pic.twitter.com/aWgckeFYDu

— barak bachar (@barak_bachar) April 20, 2017

12:26: חמד מודה לאוהדים
תומר חמד מודה לאוהדים הרבים בישראל ובאנגליה על הברכות והאיחולים בימים האחרונים.


 

הוצפתי בהודעות וטלפונים בימים האחרונים ולא יכולתי לענות לכולם, אז תודה רבה לכולם על הפרגון והתמיכה האינסופית. זה לא מובן מאליו. בתקווה גדולה שביחד עם בירם נביא הרבה גאווה למדינה בליגה הטובה בעולם I received countless messages and calls in the last few days and couldn't answer all, so thanks a lot everyone for all the support. It means a lot to me. I really hope that together with Beram we will make our country proud in the best league in the world

A post shared by Tomer Hemed (@tomerhemed) on




12:28: דקת דומיה בקולומביה, לשחקן ח
י
פאדיחה גדולה בקולומביה. הכרוז של קבוצת סנטה פה הכריז על דקת דומיה לזכרו של ריקרדו אוליביירה לפני המשחק מול סנטוס. למרבה השמחה, השחקן עדיין חי ואפילו משחק.



12:30: הבכורה של ג'נטילה בישראל תועבר בשידור באיטליה
לא רק בהפועל ירושלים מתרגשים לקראת הבכורה של אלסנדרו ג'נטילה בישראל. גם באיטליה מתכוננים והמשחק יועבר בשידור ישיר באחת מרשתות הטלוויזיה במדינה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי